Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2014

6/6

Av Fiddeli - 6 juni 2014 01:42

Videon är nu fixad, hoppas jag, skummade bara igenom så där inte var text men jag kanske har missat det. Men nu ska jag iallafall ta och sova, är mega trött! 


Av Fiddeli - 6 juni 2014 01:14

 

Av Fiddeli - 6 juni 2014 00:16

Ja, ni som såg videon märkte nog att det fanns text emellanåt som inte skulle vara där men ska försöka fixa det nu och sen ladda upp den igen. Ville bara ta det lite kort, vi hörs när jag har sovit, hahah!

GODNATT!    

Av Fiddeli - 5 juni 2014 17:19

Har precis redigerat klart videon, tack till ida som hjälpte till :)

Jag är inte den bästa på att redigera men jag gjorde mitt bästa. Jag har även dubbelhaka i hela videon menmen vadådå liksom, hahah! Skriver ett nytt inlägg när den kommit upp på youtube, ska precis ladda upp den   


Iallafall så ska vi sen ikväll iväg till mamma och pappas kompisar och käka mat. Så nu ska jag ta och fixa håret lite snabbt :)


Vad händer imorgon? Ska antagligen till Helsingborg och kolla handboll och även shoppa lite, hihi   


Men vi hörs senare, PUSS & KRAM!    

Av Fiddeli - 5 juni 2014 08:11

Av Fiddeli - 4 juni 2014 21:03

OMG jag ska klippa och färga håret på lördag, har beslutsångest totalt! Blont eller blont med brunt under? Asså öh...! Jag vill ha båda men det kan man ju inte. Har frågat en del, vissa säger blont och vissa säger blont med brunt under... 


VAD SKA MAN GÖRA?? 


   

Ovido - Quiz & Flashcards