Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2014

Av Fiddeli - 4 juni 2014 18:32

HEJ! 

Idag så har det varit väldigt lugnt i skolan. Vi har mest kollat på film. Har också filmat haulen idag,eftersom att jag inte mådde så bra igår. Så nu är det bara redigering kvar, ska försöka få det klart denna veckan!

Imorgon är det torsdag och sista skoldagen denna veckan, och då ska vi kolla på summer explosion, vilket är typ när folk sjunger och spelar osv. 


PUSS & KRAM!
 


Av Fiddeli - 4 juni 2014 15:48

Av Fiddeli - 3 juni 2014 17:09

Dåligt väder, dålig dag, orkar inte med denna dagen, snälla ta slut!!! Haha, nej men så sant, denna dagen får mer än gärna ta slut! Mår inte så jättebra och därför blir det nog inget inlägg fören ikväll. Så vi hörs då , Puss & kram!

 

Av Fiddeli - 3 juni 2014 09:01

Av Fiddeli - 2 juni 2014 19:48

Som ni nog alla vet så är man ledig på fredag, eller iallafall så är vi det. Vilket är super härligt! Imorgon är det tisdag och betygen sätts, eller jag dom går att ändra in i det sista men ja det är typ så alla lärare hinna och blablabla. 


Tisdag

* Filma

* Träna 


Onsdag

* Städa

* Träna 


Torsdag

* TA DET CHILL 


Fredag

* LEDIG 

* Inga direkta planer än 


Lördag

* Klippa och färga håret


Söndag

* Fixa naglarna 


Det mesta är inlämnat vilket känns riktigt skönt. Bilden lämnas in imorgon och syslöjden ska göras klart imorgon, har bara pytte lite kvar. Sen är allt klart och jag kan slappna av de sista dagarna! Men vad hände egentligen med min träning....? Den blev ju inte så bra som jag hade tänkt men det går väl lite lite lite smått framåt, har snackat med mamma och vi har bästa planen (Y) But it's a secret, hahahha! 

Snart sommarlov asssssåååå shit! Mega taggad! 


Imorgon ska jag som sagt filma haul och Ida sa att hon skulle hjälpa mig att redigera för att jag suger på det, haha! Så tack till henne! Förhoppningsvis blir det denna veckan så att den också kommer upp denna veckan men det beror ju på när hon kan också. 


PUSS & KRAM!

 

Av Fiddeli - 2 juni 2014 17:33

Ovido - Quiz & Flashcards