Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 1 november 2015

1 November

Av Fiddeli - 1 november 2015 21:21

HEJ! 
Nu var det allt ett tag sedan jag skrev ett inlägg och under dessa 2 månaderna som gått har jag faktiskt haft mina funderingar på om jag ska börja igen eller om jag bara ska sluta för att blogg en gång på 2-3 månader lär ju inte bli något bra. 

Anledningen till att jag så kallat "slutade" innan var för att jag egentligen inte hade så mycket att skriva om. Men nu ska jag ge bloggandet ett försök till. Vi får väl se vad som händer och hur allt blir. Vissa dagar blir det kanske fler inlägg och andra dagar blir det färre. Just nu är det inte allt för mycket nytt i mitt liv och inte alldeles för mycket som händer runt omkring.

För er som är nya här och inte läste när jag började för si sådär 4-5 år sedan, såklart har jag inte bloggat konstant sedan dess men ni förstår hur jag menar. Iallafall, jag heter Fiddeli och är 17 år gammal, är oftast glad och sprallig skulle jag väl säga, haha. Går andra året på gymnasiet med inriktning handel. Vilket betyder att man gör en del praktik, så nu går vi 3 dagar i skolan och är på praktik 2 dagar. Jag gör min praktik på väla men eftersom jag inte vet om man får skriva ut vilken butik och så, så håller vi där. På min fritid så brukade jag dansa house men eftersom det blev så sent på kvällen så beslutade jag mig för att sluta. Om det var ett bra eller dåligt beslut vet jag inte men jag får iallafall mer tid till skolan vilket är bra. Dock måste jag ta tag i att "träna" igen... Ja det var ju ett tag sedan nu... hehe. Men nu mera på fritiden så brukar jag plugga, kolla en massa på youtube och även umgås med vänner, familj och pojkvän. Man skulle väl kunna säga att mitt liv är helt normalt. Mitt intresse för smink och mode är enormt och just därför hade jag tidigare mina funderingar på att börja med youtube och har därför gjort 3 videos som fortfarande ligger ute. Jag vet dock inte om det kommer bli något men ibland så kommer det kanske ut en enstaka video här, men det är inget jag lovar. 


Så, nu har jag berättat lite om mig och vet inte mer vad som ska skrivas. 

Vi får ju hoppas att detta håller och att bloggandet verkligen blir en del av vardagen igen! 

Ha det fint!!!!! 


KRAM! 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards