Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2016

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38

Av Fiddeli - 9 januari 2016 11:12

Åh herregud! Jag har nog faktiskt förstått nu att blogglivet inte riktigt passar mig men känner ändå att det kan vara bra att skriva av sig någonstans och har därför bestämt mig för att göra lite inlägg då och då. Hur ofta vet jag inte men det lär vi ju märka. Tack till alla som fortfarande klickat in här under tiden det inte kommit några inlägg. Att folk är så intresserade av just min blogg är ju hur kul som helst!! 


Lite planer för denna helgen har jag väl men inte sådär jättemycket. Jag hade tänkt möblera om & rensa garderoben och lite så. Och även försöka vända tillbaka dygnet till på måndag... Annars ska jag bara ta det lugnt och njuta av denna helgen. Dock väldigt tråkigt att inte spendera den med pojkvännen min men det går, vi har ju träffats mer eller mindre hela lovet. 


Ja men jag tittar väl in lite senare så vi hörs då. Ha det fiiint!!!!! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards