Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under februari 2014

Av Fiddeli - 28 februari 2014 23:03

Har försökt att ladda upp en bild i snart en halv timme och det vill verkligen inte funka! Imorgon kommer det bättre bild + kostnad osv !
Godnatt och sov gott alla fina!

Av Fiddeli - 28 februari 2014 19:09

Idag är det äntligen fredag! Haft det ganska lugnt i skolan men snart så måste jag göra klart so:n... lite sen på det kanske menmen. När jag kom hem så väntade pappa och jag på att mamma skulle komma hem och sen åkte vi till Lödde för att köpa lite mat men såklart så gick vi in om center syd bara för att och för en gångs skull hittade jag lite saker, kommer bilder på det sen! Ska försöka fixa lite tidsinställda inlägg idag så att det är klart tills imorgon och söndag. Hade tänkt tillbringa min helg med Harald och även med läxor.... på söndag så ska jag även försöka hjälpa en kompis med nån bild uppgift och sen så får jag väl även ta och snygga till lite på rummet, haha! Nu måste jag verkligen göra so:n så den kommer undan! 

Ha det super bra! 

 

:)

Av Fiddeli - 28 februari 2014 11:55

Av Fiddeli - 27 februari 2014 21:09

Skola, dans, tv.
Ungefär så har min dag sett ut, och ja det finns inte så mycket mer att säga, snart är det ny månad, mars! Och då ska väl vårt internet fungera som det brukar, eller ja man kan ju alltid hoppas! Ska verkligen försöka skriva något imorgon! Nu ska jag umgås med mamma lite. Ha det bra!

Av Fiddeli - 26 februari 2014 22:43

Internetet la ner helt, kul, när jag precis hade skrivit ett inlägg, allt borta jaja skriver nog om det imorgon om jag hinner, ha det bra, godnatt!

Av Fiddeli - 26 februari 2014 09:56

Av Fiddeli - 25 februari 2014 22:00

Sov gott!

Bild sen 8:an och ja jag har linne på mig men det syntes inte bara.

Av Fiddeli - 25 februari 2014 20:00

Loggade in på min gamla spotify och hittade bland annat dessa låtarna som jag så väl kommer ihåg...!

Ovido - Quiz & Flashcards