Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under augusti 2014

Av Fiddeli - 31 augusti 2014 21:43

HEJ!

Jag vill börja med att säga förlåt och att jag är hemskt ledsen för att jag inte har skrivit på hela helgen eller jag sen i torsdags. Och jag ska inte sitta och hitta på massa ursäkter för det utan det är helt enkelt så att jag har varit med Harald hela helgen och i fredags så var jag ganska stressad över allt möjligt. 

Men till vad jag då har gjort sedan i torsdags eftersom jag bara la ut en OOTD då. 

Så i torsdags tog jag det mest lugnt här hemma eftersom att mina föräldrar var på möten och så. Men jag var så otroligt trött så jag käkade bara, läste läxa sen duschade jag och gick faktiskt och la mig. Och det var såååå skönt!


I fredags som sagt så var jag ganska stressad över mer eller mindre allt. Och jag började även bli lite sjuk, förkylning bara så inget allvarligt. Jag och mamma åkte och handlade på ica innan hon körde mig till Harald. Och jag var där runt halv 9 och då tog vi det mest lugnt och sen skulle vi kolla på en film men medans vi väntade på att den skulle ladda klart så låg vi och snacka och sen helt plötsligt somnade vi båda två och vaknade klockan 3 och ja då ville vi inte börja kolla på den så vi stängde tv:n och somnade om.


Sen på lördagen åkte vi till Burlöv för att Harald skulle klippa sig och sen åkte vi därifrån och hem till mig. Och när vi kom hem hit så började vi nog kolla på filmen som vi skulle ha kollat på tidigare men den var så dålig så vi bytte till The ring och i mitten så somnade jag som vanligt, hahah! Sen kollade vi på Bad Neighbours och den somnade jag inte under och den var såååå fruktansvärt bra!  Efter det så åt vi mat med min familj och mormor och "morfar". Och sen övningskörde jag med pappa och Harald, jag kan väl säga att det gick helt okej för att vara andra gången och det är sååååå roligt! Sen gick vi och la oss faktiskt.

Idag så gick vi upp runt 1 och käkade frukost och sen kollade vi på the other woman och den är också otroligt bra så den borde ni se!

Sen degade vi bara och sen åkte min kära pojkvän hem så nu sitter jag här helt själv och mår ja jag vet faktiskt inte, känner mig ganska tom just nu. 


Imorgon är det måndag och skola och ja jag ser fram emot det, det ända jag inte tycker om med att gå till skolan är att jag inte kan träffa kompisar och pojkvän lika mycket men jag har faktiskt inget emot att gå till skolan. 


Ska även tärna och städa lite på mitt rum imorgon men det är väl allt.


Vi hörs imorgon!!


PUSS & KRAM & GODNATT! 

 

Av Fiddeli - 28 augusti 2014 21:30

Av Fiddeli - 28 augusti 2014 09:39

Tröja: hollister
Byxor: dr denim
Hoodie: Cubus
Skärp: Chelsea/tessie
Klocka: one
Väska: accent
Skor: converse

Av Fiddeli - 27 augusti 2014 21:52

HEJ!

Idag så har det varit en ganska chill dag och jag börjar äntligen känna att jag valt rätt skola och linje! Och det var idag som jag faktiskt kände att gud vad nöjd jag är med handels linjen och lektionerna som har med handel att göra är liksom roliga, tänka sig att lektioner kan vara roliga! 

Igår hade vi även idrott för första gången och jag måste bara säga att min förra idrottslärare var så otroligt bra och det är denna nya också men den idrottslektionen var så otroligt kul! Svär den roligaste jag någonsin varit med på! Och vi spelade basket vilket jag egentligen inte gillar men det var såååå roligt! Alla var liksom engagerade inte bara några utan ALLA!


Imorgon har vi sovmorgon och börjar alltså inte förens 11:10  eftersom att vår lärare skulle till doktorn så vi fick en hemuppgift och den har jag redan gjort klar vilket känns såååå skönt eftersom att då slipper jag göra den senare! 


Idag så var jag även i Eslöv och tränade och sen stack jag och mamma till Elgiganten för att köpa sånt fodral till datorn & sen handlade vi också lite på ica. 


Nu ska jag ta och kolla lite på grey's anatomy och sen sova!! 


GODNATT! 
 

Av Fiddeli - 26 augusti 2014 21:58

HEJ! 

Nu när skolan börjat så är det lite svårare att skriva lika många inlägg eftersom att jag oftast åker tidigt på morgonen och kommer hem senare eftermiddag. Och på helgerna så vill jag hinna med att träffa Harald, och plugga om det skulle behövas & även träffa andra kompisar & såklart träffa familjen lite. 

Men jag hade tänkt nu fram över att försöka att få till ett "långt" inlägg varje dag. 

En sak som ska göras i helgen är att skriva ett inlägg om tips, asså på ett tips eller vad man ska säga. Det var någon som hade kommenterat det och det har ännu inte blivit av men det beror helt enkelt på att jag inte har tid & när jag skulle ha lite tid så är jag för trött eftersom att den "tid" jag har är mest efter skolan vilket är vid 4-5 tiden och då vill man ju kolla igenom läxor , äta kvällsmat, duscha och hinna varva ner innan man ska gå och lägga sig. 


Men imorgon är det onsdag och vi börjar 8:30 och slutar 15:00 och 17: 00 ska jag dra och träna vilket jag vill men ändå inte. Har så fruktansvärt ont i ryggen, snart står jag inte ut med det längre... HAHA! 
Så imorgon är jag hemma 16:00 om bussarna inte kör förbi 4 gånger som dom gjorde igår! IRRITERANDE!!! 



Men nu ska jag ta och läsa lite och sen lägga mig. 


Godnatt 

#sovgott 


   


Av Fiddeli - 25 augusti 2014 22:01

Usch fy blä, vill bara ha helg, inte för att jag vill slippa skolan, för den är faktiskt hur bra som helst & så men omg vad jag längtar efter Harald, om ni ens kunde förstå...
Iallafall så har denna dagen gått ganska fort och jag har inte gjort så mycket, gått i skolan, åkt hem, tränat och sen såklart duschat & tagit det lungt med familjen & för en liten stund sedan hade jag & mamma en fin lite pratstund om lite allt möjligt, hon är bäst & jag älskar henne! Världens bästa mamma! Och såklart gäller samma för pappa!

Imorgon är det tisdag & vi har 4 lektioner om man räknar med idrotten. Börjar alltså 8:30 och slutar 14:20 vilket är super härligt! Ska hem till Harald efter skolan & han slutar 16:15 men det är inte så farligt, jag menar vi går ju i skolan i Lund och där finns ju massa att göra under tiden man väntar! Hihi.

Nu ska jag snart sova, GODNATT!

-Svär härligaste tangentbordet, #villha

Av Fiddeli - 24 augusti 2014 22:06

Skriver imorgon, godnatt på er!

Av Fiddeli - 22 augusti 2014 20:08

HEJ!
Min dag började redan 5:40 gjorde mig då iordning & 7:03 gick tåget. Sen gick jag med Kim till Ica för att han behövde köpa ett lås. Efter det så åkte vi vidare till skolan och bara Chillar runt tills vi började 8:20 och nej vi går inte samma linje. 15:10 så fick vi sluta och såklart så stressade jag till bussen för att hinna med tåget men eftersom att den bussen var full så körde den bara förbi... Så jag missade tåget och fick vänta i en timme. Som tur har jag världens snällaste pojkvän som höll mig sällskap. Men sen åkte han och jag med. Och nu sitter jag här hos honom :)

Ni kan inte ana hur mycket jag längtat efter denna helgen!

Vi hörs imorgon! Kanske senare dag, men bara kanske.
PUSS & KRAM!

Ovido - Quiz & Flashcards