Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under augusti 2013

Av Fiddeli - 27 augusti 2013 07:27

Kofta: hm
Linne: vero moda
Synd inte på bilden men har en banduea/tub top eller vad det heter och den kommer från cubus
Jeans: lager 157
Klocka: Daniel Wellington
Armband: ingen aning fick det i komfirmations present
Ring: födelsedags present så ingen aning vart den kommer från heller. Har för mig guld fynd men kan vara fel.
Skor: vita convers
Väska: ska inte vara med på skolfotot såklart men är dagens väska och kommer från primark i London
Sminket är som vanligt dok ska min kompis fläta håret så det kommer bild på den sen ! :D

Ha en bra dag! <3

Av Fiddeli - 25 augusti 2013 16:32

Jag har inte skrivit på ett tag och jag vet inte när jag kommer att skriva nästa gång, känner mig misslyckad, vill bara att allt ska ta slut för snart orkar jag inte mer.

Av Fiddeli - 14 augusti 2013 14:28

Ööhhhh aja det ät väl bra för vår planet. Nu kollar jag på en tillfila fast jag har ingen idé om vad de heter... Iallafall så imorgon ska jag försöka få eyeliner grejen påmplats härpå bloggen för idag varken orkar jag och jag ska inget speciellt idag så jag gör det imorgon, nu ska jag fortsätta kolla på filmen! Xoxo Fiddeli

Av Fiddeli - 13 augusti 2013 15:15

Försökte mig på "Googles blogg" vilket även det var rörigt för mig, har tänkt länge på att byta från bloggplatsen till t.ex blogg.se eller något sånt har testat det mesta men allt är så rörigt så jag stannar kvar här och det gör jag npg ett bra tag!  Ikväll visar jag antagligen genom bilder hur jag lägger min eyeliner samt vad jag använder mot min torra hud som än så länge fungerar bäst! Till frukost idag så försökte jag mig på amerikanska pannkakor som blev lite brända och i receptet stod det bara strösocker så jag tog 1,5 dl strösocker vilket var på tok för mycket!! men nu ska jag gå och göra kvällsmat ha de najjjjjsss!   

Av Fiddeli - 12 augusti 2013 20:43

Hej hallå tjena! 

Idag har jag slappat och bara slösat bort ännu en dag att ta tag i att börja blogga på riktigt.



Ni vet makeup märket maybelline new york dom har ju för ett tag sedan kommit ut med sina limited edition baby lips electro och dom är väldigt fina och jag vill så himmla gärna äga dom! Även dom "vanliga baby lips" är redigt fina! Men jag har inte hittat ett ända ställe som man varken kan köpa dom ute i butik eller beställa så om ni vet någonstans så är jag väldigt tacksam om ni säger det!   

Imorgon tänckte jag skriva om lite tips på hur jag applicerar min eyeliner, och även hur min "skin care" ser ut, den är inte så märkvärdig men för er som har torr hy så är den nog värd ett försök för som ni nog förstår så har jag torr hy och har väldigt svårt att inte få torra fläcka i huden, men mer får ni veta imorgon. Ha de najjjjjsssssss fina människor!  

Av Fiddeli - 12 augusti 2013 16:30

Av Fiddeli - 11 augusti 2013 12:07

Dålig uppdatering, jotackjagvet!
Men jag ska försöka nu 5000 gången nu ska jag klara det !!!! Men jag sitter iallafall på tåget till Helsingborg och ska träffa Hanna och så ser vi vad vi gör, vi skulle till väla men dom har tydligen bara öppet till 5 så vi får se var vi åker.. Haha men nu ska jag inte skriva mer. Ha det fint!!

Av Fiddeli - 5 augusti 2013 11:49

Yessssssss äntligen börjar livet !! Pussssss


Ovido - Quiz & Flashcards