Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2014

Av Fiddeli - 22 juni 2014 23:35

Av Fiddeli - 22 juni 2014 20:12

HALLÅ HEJ! 

Var ska man börja egentligen? Kanske om vad som hänt idag och vad som inte hänt?

Som sagt så vaknade jag väldigt sent idag... Klockan var ju halv 1, haha! Gick iallafall upp och käkade frukost ganska direkt, kvart i 1 kom Dina och undrade om vi skulle bada och såklart sa jag ja, visst så var det kallt och inte så fint väder men dom har inomhus pool så det gick helt okej, fast jag kan ju säga att 21 grader är faktiskt för kallt för mig.

Glada var vi iallafall, Ida & jag på bilden, vilket ni nog förstod.

 

Sen så skulle vi hem till mig och kolla film, men det blev bara jag och Ida och ingen av oss orkade gå och hämta datorn så vi bara tog det lugnt och snackade en massa! Och vi bestämde oss även för att åka till Lund imorgon med Harald och Jesper och sen på kvällen kanske se bio, men vi får väl allt se, allt kan ju ändras, hahah! 

Ska försöka komma ihåg att fota imorgon, på vad ja det vet jag inte men man hittar väl alltid något, men det är med mobilen så kanske inte bästa kvalitén men det får ju gå för vem orkar gå runt med en systemkamera? Ja inte jag iallafall. 

PUSS & KRAM! 

 


Av Fiddeli - 22 juni 2014 12:53

Drar till Dina och badar och sen så kör vi träning! Ganska taggad fast har lite huvudvärk menmen det får gå!

Av Fiddeli - 21 juni 2014 22:59

HEJ!!

Igår var det ju midsommar och det firade jag hos mormor & "morfar" med mamma, pappa, Viggo & Harald. Vi åt och chillade, spelade kort och kollade på fotboll och lite sånt. Sen idag så åkte jag med Harald och hans familj på hundkapplöpning, sen åkte vi hem till dom och så kollade vi på Saw, tycker faktiskt att dom är riktigt bra och inte för läskiga vilket passar mig perfekt! Och ja sen åkte jag hem och nu sitter jag här.
Morgondagens planer, haha ja det är inte så mycket till planer. Om det inte regnar så hade jag tänkt att träna lite men sen ska jag även fixa lite på rummet och sånt. 


Nu så ska jag ta och kolla på PLL för har inte sett det senaste avsnittet och sen ska jag nog ta och sova för jag är mega trött! 


Så vi hörs! 

PUSS & KRAM & GODNATT i förväg   

 


Bild på Viggo sen förra midsommaren, min älskade lilla vovve såååå söt!   

Av Fiddeli - 20 juni 2014 12:36

Ja jag har såklart varit uppe ett tag, städar rummet och sånt. Midsommar idag, taggad, hmm nja helt okej ändå väl, men ja, haha! Ska nog ta och byta om nu, så vi hörs sen!
PUSS & KRAM

Av Fiddeli - 19 juni 2014 15:15

Yes, idag var jag och Ida på emporia och jag köpte 3 saker, kommer i ett senare inlägg.

Men detta är iallafall vad vi åt! 

 


Av Fiddeli - 19 juni 2014 08:28

Idag äntligen åker jag till Malmö med Ida , ja det var allt just nu.
PUSS & KRAM!

Ovido - Quiz & Flashcards