Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2013

Av Fiddeli - 24 mars 2013 22:32

Tjenare!  

Jo, jag fick feber igen.. I tisdags och onsdags  gick jag inte till skolan pga av att jag då hade feber. i torsdags gick jag men fick gå hem efter  1 1/2 lektion för att jag enligt lärarana inte så ut att må så bra och även för att jag inte mådde så bra så  då åkte jag hem och stannade hemma i fredags oxå eftersom när jag gick hem på torsdagen så hade jag feber... Aja, i fredags så skrev jag faktiskt ett inlägg från mobilen men nu när jag kollade så var det inte uppe...    Blir så ***** på sånt, aja ni får detta iallafall, men imorgon är det måndag och jag ska börja filma inför den videon som då kommer upp eftersom jag fick tillbaka min dator men allt var bort taget. Ja, det var nog allt just nu så sitter jag och kollar runt lite på youtube, eftersom jag funderat på att göra videos oftare än att skriva där av att jag tror att det skulle vara roligare att prata och även för att man kan inkludera flera saker det kan man när man skriver oxå men jag kommer på mer när jag pratar (Eller iallafall vad jag tror). 


Ha det gött fina internet vänner    Puss och kram! 

Av Fiddeli - 9 mars 2013 11:17

Hej, Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket, men min dator är helt fucked up, så jag lämnade in den på media market, och precis när vi satt oss i bilen så slog det mig "Fan vieorna är ju på den datorn, hur ska jag nu göra?" Och ja det fanns ju inte så mycket att göra åt saken och dom sa att jag skulle få tillbaka den om ca 2-3 veckor. Så ni får la allt ha tålamod men varför kunde jag bara inte kommit på det innan vi lämnade in den så att jag kunde fört öer dom till denna daorn (Pappas o Mammas) Aja så jag ska försöka att skriva lite mera istället eftersom att antagligen så kommer ju inte videon upp men så fort jag får tillbaka min egen dator så ska jag börja att redigera den (hade redan börjat lite, vi får la se om det är kvar sen.)


Ni får ha det så bra puss o kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards