Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2014

Av Fiddeli - 8 juni 2014 22:14

Vad som hänt idag och bilder på naglarna Kommer imorgon för just nu är jag mega trött och orkar inte ens stå upp, haha så GODNATT PÅ ER!

Av Fiddeli - 8 juni 2014 09:04

Nu är det dags att fixa naglarna, bild(er) kommer sen. Ha det super bra idag!

Av Fiddeli - 7 juni 2014 21:30

Haha, efter att vi hade klippt oss så åkte vi en sväng till löddeköpinge för att leta efter en kort kavaj, hittade ingen så det blev 2 cardigans från H&M och de kostade 99:-/st 

Sen på kicks köpte jag en ny mascara för min var slut och det är telescopic, har ingen aning om hur det stavas, haha! Men den kostar iallafall 175 eller något sådant. 

Sen även ett par örhängen från någon affär som heter jennifer något, och dom kostade 249:-


Och det var allt jag köpte idag, haha!


Vill ni ha en get ready with me till lärarmiddagen och skolavslutningen?  

 

Av Fiddeli - 7 juni 2014 21:10

Haha, ja jag vet inte om förändringen på mitt hår blev så jättestor. Eftersom att jag färgade de likadant men jag klippte ju av iallafall 10 cm, så nu känns det kort, väldigt kort. Haha. 

Men här är iallafall "en" bild på hur det blev, ja det är inte dom bästa bilderna men det var lite hipp som happ typ, jag bara fota fota fota till min mamma, haha! 

 


Och under tiden så såga jag ut såhär:

 

Ha det bra!

PUSS & KRAM!

Av Fiddeli - 7 juni 2014 18:14

Jag har städat mitt rum. Hahah usch som mitt rum ser ut just nu asså. Hur blev mitt hår och vad mer har hänt idag? Kommer ikväll! :)


Bild från igår

Av Fiddeli - 6 juni 2014 23:40

Som ni kanske redan visste så var jag i Helsingborg idag med Kim och Dina. Vi kollade först på handboll eller becahhandboll, jag vet inte riktigt vad det heter faktiskt. Men det gick bra för dom iallafall. Sen åkte vi in till stan och shoppade, eller ja vi köpte inget, hahahah! Sen gick vi till knutan och käkade på mc donalds, haha, sen satt vi där i säkert 2 timmar och väntade på tåget, hahah! Sjukt kul ändå faktiskt. Sen när vi kom hem så tog jag det lugnt ett tag sen gick jag och mamma en runda, såklart var Viggo med. Sen gick jag en runda med Dina och sen gick vi hem till henne och kollade film. Och nu sitter jag här, haha. Imorgon ska jag som sagt till frisören, ja vi får se hur jag gör, hahah! Nu är jag lite smått trött och ja jag ska nog ta och sova, 
GODNATT!   

Av Fiddeli - 6 juni 2014 14:26

Konstig vinkel oh well hade lite bråttom till tåget.

Av Fiddeli - 6 juni 2014 12:00

Borde jag skaffa en instagram just för bloggen? Rösta här bredvid! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards