Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 31 januari 2014 22:03

Tre saker jag stör mig på! 

* När lärare ger en allt på en och samma gång! Prov, läxor, inlämningar och så allt samtidigt liksom varför? 

* När folk bara ser det negativa i saker, alltså ni kan väl tänka på det som är bra, liksom det positiva, ni lär ju knappast må bättre av att rabbla upp allt det negativa. Visst alla kan ha dåliga dagar men ja ni förstår!

*FALSKA PERSONER! Behöver jag ens förklara varför?

Av Fiddeli - 31 januari 2014 14:42

"Dag grejet" kommer senare har sjukt mycket läxor och inlärningar och ett prov i nästa vecka såatte vi hörs!

Av Fiddeli - 30 januari 2014 10:00

Den här dagen!

Haha, jo men det är ju perfekt att jag är hemma fortfarande är sjuk när det var dags för denna "dag saken", Haha! Men idag så ska jag ta det lugnt och föröka göra debattartikeln till svenskan och sen kolla på film eller något. Finns inte så mycket mer att säga om denna dagen hitintills faktiskt, kanske inte så konstigt klockan är ju bara 10. Men dansen börjar också idag, men eftersom jag varit sjuk nu så blir det inget för mig.. Menmen thats life ibland så man får ju ta det som det kommer haha!

HA DET FINT! 

Av Fiddeli - 29 januari 2014 20:42

Mår inte så mycket bättre men äh, livet går vidare och förhoppningsvis är jag frisk till helgen. Eftersom att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva idag så tänkte jag "säga" (eller ja nåt sånt) vilka låtar jag lyssnat på den senaste tiden. 

Ni får ha de gööööttttt!

  

Av Fiddeli - 29 januari 2014 10:00

Det pinsammaste du har gjort!

Vet inte direkt det pinsammaste men en sak som var väldigt pinsam, var när vi precis hade börjat 8:an och det fanns en kille på skolan som jag tyckte var sååååå snygg och så hade jag precis varit på toa och så skulle jag till min kompis som var vid våra skåp och så hade jag glömt att knäppa gylfen och så hade jag hög midjade byxor och en kort tröja, men ja så mötte jag då han på vägen till skåpen och så fnissa han lite men jag fattade inte varför och så sa min kompis när jag kom till skåpen då hur det var och blablabla.... hahahah ja det var väldigt pinsamt faktiskt. Men ja bara för att klargöra lite så tycker jag inte att den killen är så snygg längre och ja ni fattar!

Haha, ja nu vet ni iallafall en liten pinsam grej såatte yes. 

Av Fiddeli - 29 januari 2014 09:31

Ja, man kan ju se det som både bra och dåligt, men just denna gången så måste det nog vara dåligt eftersom att vi har ganska mycket i skolan, så det hade säkert varit bra att vara där men vad kan man göra? gå och smitta ner alla, nej inte ett alternativ direkt... Får se hur det blir imorgon. Ska väl försöka att göra lite på inlämningar och läsa lite i kemin eftersom vi har prov vecka 7...

Ska försöka att skriva några mer inlägg idag eftersom att jag har tiden, men inget jag lovar, vad som helst kan hända och jag kanske somnar som jag nästan alltid gör när jag är hemma själv.. hahahaha nej men asså det gör väl typ alla eller nåt sånt? Men ni får hade super braaaaaaa!   

Av Fiddeli - 28 januari 2014 22:33

Orkar inte? Ja kanske lite så kan man säga det, eller också godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards