Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under september 2014

Av Fiddeli - 30 september 2014 21:48

Av Fiddeli - 30 september 2014 19:35

HEJ! 

Idag har det inte alls hänt mycket, har varit i skolan, precis pluggat och duschat så snart är det dags för att kolla tv och läsa lite. Så egentligen har det inte varit en så intressant dag, menmen det kan ju inte alltid vara intressant. 

Imorgon är det den första oktober och jag ska äntligen få träffa min kära pojkvän! #LÄNGTAR

Vi ska nog bara ta det lugnt och plugga lite och sånt. 


Taggar inför fystest på fredag, njaaaa min kondition är sämst så ja, menmen jag ska kämpa på och jag kommer klara det! 


I helgen ska jag, som det ser ut nu, vara med Harald lördag - måndag eftersom att vi har studie dag på måndag. Men innan vi träffas på lördag så ska jag förhoppningsvis ut och springa en runda bara för att se hur det kommer gå. Vi har ju Vipan loppet på torsdag nästa vecka och det är på 8 km och jag MÅSTE klara det på en timme för annars måste man göra om det... INTE KUL, så jag får bara se till att klara det! 


Hoppas ni har haft en super bra dag! Vi hörs!

KRAM!

   

VILL HA DETTA RUMMET!!!!!! 

Av Fiddeli - 30 september 2014 14:45

                             

Av Fiddeli - 30 september 2014 11:15

träning

 

Av Fiddeli - 30 september 2014 08:00

Tröja: hollister
Byxor: dr denim
Kofta: h&m
Jacka: Lindex
Skor: låga converse
Halsduk: lager 157
Klocka: one
Vantar: lager 157
Skärp: new look

Av Fiddeli - 29 september 2014 20:16

HEJ!
Idag har varit en typisk glad dag, förutom en tant på tåget men inte ska man låta en person förstöra hela ens dag. Så jag var hemma 2 timmar tidigare idag än vad jag brukar på måndagar eftersom att vi hade en uppgift i stan och sen fick vi gå hem. Så när jag kom hem så snacka jag med Ida i typ en timme och sen läste jag lite och sen var det dags att byta om för att åka och träna. För er som inte vet så tränar jag på gym 1-2 dagar i veckan och dansar en gång i veckan (torsdagar).

Sen när vi kom hem så åt vi toast och vi alla duschade och sen fixade mamma mina ögonbryn som verkligen behövdes. 

Imorgon är det tisdag och det händer nog inget speciellt, vad jag vet. 


Nu ska jag kolla på ensam mamma söker och sen plugga lite på engelska glosor. 

PUSS & KRAM! 

  

Av Fiddeli - 29 september 2014 17:34

Ovido - Quiz & Flashcards