Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juli 2013

Av Fiddeli - 24 juli 2013 09:37

Hejsanhejsan!! Nu är klockan 5 över halv 10 och jag har inte hunnit Göra tidsinställda inlägg så ni får vara utan mig i ca 4 dagar för jag ska sova hos en kompis och vill inte känna att jag måste skriva då, iallafall såhär ser jag ut idag och jag är utan smink nästan har bara sånt grejs under ögonen kommer inte på vad det heter just nu men men du vet vad jag menar :D

Av Fiddeli - 23 juli 2013 10:11

Av Fiddeli - 22 juli 2013 23:39

Vårat internet är hel Knas man jag inte kolla youtube eller filmer eller serier och man kan inte ladda upp långa bilder och vi får nytt sånt internet grejs den 1 Augusti så då är hastigheten bättre men sen saktar det ner igen osv ööööhhhh på tele 2! Menmen ni och jag får stå ut! Ha de götttttttttt !

Av Fiddeli - 22 juli 2013 18:17

[Bild]

Av Fiddeli - 22 juli 2013 00:33

Rubriken stämmer, orkar inte tänkte sova och det tipset jag snackade om, glöm det, för jag glömde vilket tips jag skulle tipsa om, hahah smart där Fiddeli....... Aja godnatt!

Av Fiddeli - 21 juli 2013 11:23

Nämen tjena!
Ska snart fixa mig, ikväll tänkte jag ge några tips och bilderna ska laddas upp också, glöm inte ge idéer vad ni vill se här på bloggen :D pussssss

Av Fiddeli - 20 juli 2013 13:17

Tjenare! Igår kväll kom vi hem från Göteborg, och jag fotade lite där men jag hinner inte ladda upp de bilderna idga eftersom vi ska till min mormor och fira henne för hon snart fyller år och vår släkt ska vara där så känns lite otrevligt att jag bara nej men nu ska jag gå för att jag måste ladda upp bilder på bloggen, så det får bli imorgon kväll tror jag för jag ska nog träffa några vänner på röstånga marknad så om ni är där så kom och säg hej vetja! ska vara där på söndag(imorgon) och ev på måndag också :D:D men nu ska jag fixa mig och så, ett litet tips http://veronikaa.bloggplatsen.se/ hon skriver väldigt bra tips på olika skönhets grejer och sånt så kolla in hos henne vetja!


Ha de naaajjjs! 

Av Fiddeli - 12 juli 2013 13:26

Först rengör jag ansiktet med lumene basic blue cleansing gel, efter så tar jag ACO ansiktsvatten därefter är det dags för att smörja in ansiktet, då tar jag Åhléns ögoncream och eftersom det är sommar och idag soligt så tar jag Eucerin ansiktscream med spf 15.
För smink så använder jag maybelline new york dream matte mouse fondation och den använder jag som concealer under ögonen och sedan sätter jag det med naturalcollection puder och sedan fyller jag lätt i mina ögonbryn med Wet n wild brow kit, sedan lägger jag på min eyeliner från loeral Paris och sedan på med maybelline new york mascara och sedan tar jag the body shop nåt läpp balsam i något Berry ja ni ser på bilden men man kan inte läsa på just den så bra. Aja ha en fortsatt bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards