Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2014

Av Fiddeli - 26 juni 2014 11:33

Av Fiddeli - 26 juni 2014 11:31

GODMORGON PÅ ER!
Idag så ska jag till naprapaten och ska vara där 14:45 så jag tar bussen 13:33. Lite drygt menmen. Och vi har ingen el i huset för jag vet inte, haha! Nån sån säkrings grejsimojs, asså jag kan inget om sånt så det kan vara helt fel men ja! Hahahah! Så vad gör man då istället när man äter frukost? Jo man läser! Detta är boken wallflower som är skriven av Stephen Chbosky och varför jag valde denna är för att jag har sett filmen och tyckte att den var väldigt bra så varför inte läsa boken? Så det är väl de jag ska göra tills jag ska gå till bussen. Igår filmade jag även en get ready with me, är kass på att redigera så den blev inte så jättebra menmen den kommer upp nån gång denna veckan. Vad som mer händer idag vet jag inte, har inget mer planerat så vi får väl se. Men vi hörs!
PUSS & KRAM!

Av Fiddeli - 25 juni 2014 18:04

Av Fiddeli - 25 juni 2014 12:13

Vet inte hur det stavas men jag & pappa ska se den nu iallafall. Sen så drar jag & Ida ut en runda :) vi hörs!
PUSS & KRAM!


Hahah mycket sladdar hit och dit

Av Fiddeli - 24 juni 2014 22:25

Imorgon drar jag igång och denna gången på riktigt, denna kommande veckan (fast det bara är tisdag idag...haha) så är det träning som gäller, nyttig mat & bra med sömn! 

   


Annars idag så har jag inte gjort så mycket....hahah! Nej men det har ju hänt lite men det ska vi inte gå in på, har mest sovit och kollat film & haft det mysigt! 

Men det är allt! 

IMORGON KÖR VI! 


GODNATT!




Simon är snäll, ja jo helt okej snäll, när han vill. Haha...

Av Fiddeli - 23 juni 2014 17:26

Av Fiddeli - 23 juni 2014 13:03

Ovido - Quiz & Flashcards