Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under september 2013

Av Fiddeli - 28 september 2013 11:28

Mer när bild på sminket sen! Ha de! :*

Av Fiddeli - 28 september 2013 09:53

Tjena nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag fixa mig och sen ska jag shoppa lite om jag hittar något. Tänkte lägga till en ny kategori som ska heta shopping så ni lättare hittar vad jag köpt haha :)


Av Fiddeli - 25 september 2013 21:29

Tjena hej! Yes vecka 45 bär det av på prao jag ska då vara på kicks 3 dagar och på en skola i Eslöv 2 dagar, ser verkligen fram emot det, inte bara för att jag ska praoa ska sova hos min farmor hela veckan eftersom det annars skulle ta mig åratal att ta mig till prao platserna. Och jag har inte träffat henne på länge så det ska bli väldigt fun! Nu ska jag läsa lite till provet på fredag och sen lägga mig för jag är så trött även fast jag inte varit i skolan och bara mått sisådär idag menmen imorgon drar jag till skolan och sen efter förhoppningsvis åker jag till dansen. Ha de! :*

Av Fiddeli - 24 september 2013 19:51

Tjena hej! Jag har inte skrivit på ett tag mycket med skolan och livet haha, men nu är jag förhoppningsvis tillbaka på lång sikt!

Idag vet jag inte riktigt men jag är så beroende av underground skylten den är så enkel och vacker!   

Längtar så himla mycket tillbaks till kära London! Skulle kunna åka dit just nu denna sekund, utan tvekan! 


Iallafall mer om varför jag inte skrivit är att jag är förkyld och har väldigt ont bakom ögonen och det är så att om jag blir lite lite lite förkyld så blir det värre sen bättre och sen värre och så varar det så himla länge inte som med dom flesta andra att det går över efter max 2-3 veckor utan det kan ta 1-1 och en halv månad ibland längre och jag är sååååå less på dom här jäkla förkylningarna nu så när denna försvinner får resten gärna hålla sig borta! men nog om detta!


Nu ska jag ta och kolla på tv om där finns något spännande ha de! :*


   

Av Fiddeli - 18 september 2013 21:51

Tjena hej! Hoppas verkligen på bra väder imorgon förmiddag, tänkte ut och gå/jogga lite innan jag sätter mig och pluggar. Är väldigt trött och utmattad just nu så jag ska ta och kolla lite tv och sen lägga mig tror jag, men ni får ha de så bra! (Weheartit bild) kramaaaaar!



Av Fiddeli - 16 september 2013 19:06

tjena hej! som ni kan se längre ner så har jag lagt till olika kategorier för att det ska vara lättare att hitta från och med nu om det är något speciellt, de kategorierna jag valt att ha med är allmänt, bilder, fashion, makeup, mat och träning. Ja som ni nog vet så är jag väldigt intresserad i fashion och makeup, även att ta bilder när det passar, dock så har jag inte gjort det på ett tag menmen det kommer, mat tog jag med bara för att ibland kan det ju vara lite kul, och träning för att jag känner att nu ska jag ta tag i att börja träna på redigt, jag vill ha en fin kropp så varför inte ta tag i det med de samma? allmänt var en kategori man varken kunde välja att ha eller att ta bort så den är väl där för t.ex såna här inlägg. 


Dagen: skola, huvudvärk, gossip girl så jag skulle vilja beskriva denna dag.


Nu ska jag se om där är något på tv, annars fortsätter jag att kolla på gossip girl eller så klickar jag in på youtube.


Ha de fint!  

Av Fiddeli - 15 september 2013 23:24

Ovido - Quiz & Flashcards