Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under december 2013

Av Fiddeli - 31 december 2013 14:16

Tröja: hollister
Jeans: lager 157
Klocka: one
Skärp: new look

Av Fiddeli - 31 december 2013 11:53

Min kompis kunde inte vara med på det zumba grejet, och jag ville inte gå dit med mamma bara så det blev inget, men nu så ska jag snart ta och duscha och göra mig klar!  min bästa vän drar till Spanien... well jag saknar dig mega bara så du vet! Helt jävla seriöst så vet jag inte mer vad jag ska skriva så hoppas ni har det bra! Puss! 

<3

Av Fiddeli - 31 december 2013 11:28

Du gör allt så mycket lättare och du betyder väldigt mycket! Vi har väl känt varandra från och till i snart 4 år, Och jag hade verkligen inte klarat mig utan dig! Och jag önskar dig all lycka i livet också och det vet du!   

 

Av Fiddeli - 31 december 2013 01:00

OMFG! Sista dagen sen är det fucking 2014! IIIIIIIIIIIIIIIH! undefär såhär kommer väl min dag se ut.

10,00 zumba,  jag vet inte men mamma sa att det va gratis och jag bara älskar gratis! Såatte det blir lite träning iallafall! eller ja typ träning.

Sen hem och städa och käka lunch.

ungefär runt 4 hoppas jag att Hanna kommer, sen vid 6 kommer pappas kompis och hans barn, och ska käka här, ehm ja typ så vad jag vet än så länge, tyvärr så får jag ju inte träffa den jag vill, men vafan man kan inte alltid få som man vill, så det blir ju ingen nyårs kyss tyvärr men hoppas att det nya året får en bra start ändå!

Och det här med nyårs löften vet jag inte riktigt, haha har inte lyckats att hålla nåt än men iallafall så har jag bara ett i år eller ja till nästa år eller vad man säger och det är då att jag ska äta mer nyttigt! För att jag vet inte men det verkar som ett bra nyårs löfte om man heter Fiddeli.... haha! 
Nu ska jag snart ta och sova för att jag måste kunna hoppa runt imorgon! Men ha en helt fantastisk sista natt på året!

GODNATTTTT!

 

Av Fiddeli - 30 december 2013 14:00

Kommer ingen december favoriter för att det är mer eller minder samma eller ja. haha

men här är iallafall några låtar som jag för tillfället är helt kär i: 


Av Fiddeli - 30 december 2013 12:45

Tjena hej!

Vid fem idag så ska jag ta och klippa och färga håret, Det kommer absolut inte bli någon mega förändring, ska färga det som jag alltid gör för att färgerna syns inte tillräckligt tycker jag, och ja längden ska jag inte göra så mycket med bara klippa pytte lite såatte det blir inte nåt mega!

Sen ska jag även städa idag, för att det behövs verkligen! Men yes det är faktiskt nog allt jag ska idag, men yes, skriver nog mer sen ha det mega fint!   

   Mitt hår är blött, ja för att det inte har hunnit torka uppenbarligen, haha. 

Av Fiddeli - 30 december 2013 00:23

Godnatt :*

Ovido - Quiz & Flashcards