Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2014

Av Fiddeli - 28 juni 2014 12:37

Av Fiddeli - 28 juni 2014 12:00

♡♡♡

Av Fiddeli - 28 juni 2014 09:00

Jag vet att jag är sååå dålig på att redigera och på att filma... hahhaha! Men det är ju bättre än inget! 

Av Fiddeli - 27 juni 2014 23:03

HEJ! 

Idag så har jag hjälpt till hemma och därför har det inte blivit nåt inlägg. Och sen så har jag också varit med kompisar ett tag men det var inte så länge, men det var skönt att få go crazyyy ett tag med dom, sååå härligt. Men iallafall så imorgon så får vi se hur det blir eftersom att vi ska och kolla var mammas del av släkten har bott tidigare asså långt bak i tiden, eller ja, jag vet inte hur långt men ja, haha! Och hur komiskt är det inte att min mormors gamle mormor (eller mormor, kommer inte ihåg) har bott där min pojkvän bor, hahaha! Asså inte samma hus men ja ni fattar! Snacka om komiskt! 

Och sen när  vi gjort det så ska vi fira mamma eftersom att hon fyller år på söndag, men vi firar henne en dag innan eftersom ja, jag vet inte men hon bestämde det såatte så får det bli! 

SÅ istället på söndag så är planerna att jag ska träffa Hanna på emporia, allt kan ändras men just nu så är det så iallafall. Sen i veckan så är det inte så mycket som är bestämt, men på tisdag så ska jag iallafall på sån synkontroll sak eftersom att jag har glasögon och linser så måste man ju det. 

Ska försöka att ladda upp videon nu men eftersom att den var för lång så måste man göra massa annat, men ska försöka att fixa det så ni har något att titta på imorgon! 


Sen när det är klart så ska jag ta och kolla lite på youtube och sen sova! så vi hörs imorgon! 


PUSS & KRAM & GODNATT!        

Bilder från april.



Av Fiddeli - 27 juni 2014 15:13

Idas fingrar, hmmmm

Av Fiddeli - 26 juni 2014 22:10

Nu hade jag tänkt sätta på ett avsnitt av grey's anatomy och antagligen se 2-3 avsnitt och sen sova, men jag vet att jag inte kommer orkar skriva något sen. 

Så som jag nämnt innan så var jag hos naprapaten idag, riktigt skönt! Sen drog jag hem till mormor & "morfar". Sen kom mamma dit och då åkte vi och handlade lite på city gross och sen åkte vi hem, åt & gick sen en runda med Viggo. Efter det så ar jag ute med Ida & Dina ett tag sen skulle dom hem så jag chilla med kim & filip lite, vi var bara ute och gick och små pratade lite. Och nu sitter jag här så ska gå in och tvätta bort sminket och sen så sätter jag på grey's anatomy. 

Som jag sagt innan så kommer videon upp denna veckan, tror imorgon men är inte helt säker. Men håll utkik! 


PUSS & KRAM & GODNATT!

 

SÖTASTE KATTEN!!!! Bilden kommer från we heart it. 

Av Fiddeli - 26 juni 2014 13:52

Haha, så sjukt skönt att det bara är jag och en annan som åker buss! När det är massa människor så är det så jobbigt, hahahahah! Vi hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards