Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2014

Av Fiddeli - 2 juni 2014 11:30
Av Fiddeli - 1 juni 2014 22:22

La sagrada familia

 

Camp nou 


       

Fuente Magica 

           


Ego bilder, starbucks och lite blandat. 

                 


Nu ska jag ta och sova, imorgon är det skola igen och bara 9 skoldagar kvar tills sommarlov, hur härligt är inte det?

Ha det meggaaaa bra!!!!! 

PUSS & KRAM, godnatt 


Av Fiddeli - 1 juni 2014 12:13

Ja igår kom jag då hem från Barcelona, skönt att komma hem och få sova i sin egen säng. Vädret där har inte varit så jättefint, mest regn, men igår när vi åkte hem så var det såklart sol. Haul kommer men först måste jag städa rummet och få  allt som ska göras, klart. Idag åker jag till Harald och därför filmar jag nog först måndag eller tisdag. Redigering blir det inte eftersom att det inte funkade på den andra, men kommer inte lägga upp den och orkar inte filma om det heller, men det kommer som sagt en haul så småningom. Vi hörs senare! Och bilder kommer såklart också, men senare, hihi! 

PUSS & KRAM 

 

Ovido - Quiz & Flashcards