Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2013

Av Fiddeli - 29 april 2013 18:22

http://ask.fm/FiddeliBaggesen

Av Fiddeli - 29 april 2013 17:39

Hej, vet inte riktigt vart jag ska börja, jag är nog inne i en del av mitt liv där jag bara mår helt konstigt.. Jag tänker för mycket, velar för mycket, gråter på tok för mycket, känner mig värdelös alldeles för ofta. Men så kommer det såna stunder som jag verkligen önskar att jag vågat mer, att tro på mig själv. Jag har ända sen jag startade denna bloggen (ca 2 år sedan) velat uttrycka mig, jag vill kunna vara mig själv, ingen vet egentligen vem jag är, jag skriver hit och dit att jag inte varit mig själv men det var jag inte när jag skrev det heller, liksom vad är problemet? Så idag ska jag byta blogg-namn. Hela alltet med att jag vill kunna vara mig själv är att jag aldrig kunnat vara det i skolan för att alltid någon dömt mig, jag är trött på det, jag är trött på mobbning, jag är trött på att bli sårad, jag tycker att det räcker nu. Hela min uppväxt förstörd! FUCK mobbing! Nog om det!.


Jag älskar engelska ni som inte visste det och jag älskar att kolla på youtube, på engelsk talande personer. 


Men det var nog allt just nu! puss och kram ! 

Av Fiddeli - 28 april 2013 22:32

Hej, lite snabbt så vill jag be om ursäkt för att jag inte byte blogg-namn när jag skulle och att jag inte skrivit sen förra inlägget, vill inte gå in för mycket på detalj , jag har mått dåligt, men snart så är jag förhoppningsvis uppe på toppen igen, vi får iallafall hoppas det. Go'natt och sov så gott!

Av Fiddeli - 20 april 2013 20:47

Senare idag eller imorgon kommer jag att byta från "honfiddeliduvet.bloggplatsen.se" till "fiddelibaggesen.bloggplatsen.se" 

Så att ni vet de.


Förlåt också för att jag inte kommer att skriva så mycket just nu men jag ska kolla på tv med min härliga familj och så..  


Puss och kram!

Av Fiddeli - 20 april 2013 20:47

Senare idag eller imorgon kommer jag att byta från "honfiddeliduvet.bloggplatsen.se" till "fiddelibaggesen.bloggplatsen.se" 

Så att ni vet de.


Förlåt också för att jag inte kommer att skriva så mycket just nu men jag ska kolla på tv med min härliga familj och så..  


Puss och kram!

Av Fiddeli - 18 april 2013 22:09

Hej, skriver detta från mobilen, orkar inte sätta på datorn.. Hahah menmen, jag har haft fullt upp både idag och igår därav har jag inte skrivit men imorgon är det fredag och då hade jag tänk skriva, och förhoppningsvis så ska jag det också om jag inte kommer hem försent, ja, de va nog lite så smått jag vet inte konstigt typ? Men idag så har dagen gått jäkligt fort, dansat, gått i skolan och sånt där vanligt, fast med träningsvärk i båda låren.. Åååhhh! Aja go'natt på er! Puss och kram! <3

Av Fiddeli - 18 april 2013 22:09

Hej, skriver detta från mobilen, orkar inte sätta på datorn.. Hahah menmen, jag har haft fullt upp både idag och igår därav har jag inte skrivit men imorgon är det fredag och då hade jag tänk skriva, och förhoppningsvis så ska jag det också om jag inte kommer hem försent, ja, de va nog lite så smått jag vet inte konstigt typ? Men idag så har dagen gått jäkligt fort, dansat, gått i skolan och sånt där vanligt, fast med träningsvärk i båda låren.. Åååhhh! Aja go'natt på er! Puss och kram! <3

Av Fiddeli - 16 april 2013 21:21

Tjenixen, som jag skrev sist så ska jag byta "blogg-namn" eller vad det heter till "Fiddelibaggesen".

Men lite kort om dagen så har jag bara varit i skolan och på lektionerna som nästan bara handlade om sex idag. Hade egentligen inte tänkt skriva så mycket eftersom jag hade tänkt gå och lägga mig, för att jag varit trött nu i lite över 2 veckor för att jag inte kan somna på kvällen, menmen nog om det, imorgon hinner jag nog bara blogga lite som detta typ, för att jag ska iväg med mamma och så. Men nu säger jag go'natt på er och sov så gott!  

Ovido - Quiz & Flashcards