Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under maj 2013

.

Av Fiddeli - 22 maj 2013 18:21

Jag har inte gjort videon som jag skulle gjort eftersom i helgen så hade jag ganska mycket att göra, och sen i måndags var jag och handlade med kompisar och sen nu tisdag och onsdag har jag blvit mer och mer hesar och därav har jag inte kunat göra den, men på fredag så hoppas jag att det har gått över så jag kan filma den, för nu i helgen så har jag knappt till att filma den heller, men vi får se hur det blir men det kommer en video på det iallafall 

XOXO Fiddeli 

.

Av Fiddeli - 16 maj 2013 17:34

Ville bara ta lite snabbt att jag inte orkat skriva för att jag ja jag vet inte riktigt men i helgen så tänkte jag att jag skulle visa vad jag har köpt i London. Hej då.

 

 

 

 

 när din bästavän säger att du är tjcok.. inte alls kul 

 

 

 

 

 

 

 

puss och kram ! 

hej

Av Fiddeli - 12 maj 2013 17:00

Jag är påväg hem!

och jag har inte mycket att säga nu heller eftersom jag inte vet vad jag ska göra i london.. nu tänker ni säkert ' What? hon skriver ju nu, hon vet väl vad hon har gjort?' jag skriver faktiskt detta den 8/5 eftersom jag inte vet om jag kommer att ha internet, just därför. Aja, ha de gött så hörs vi snart gullepluttar  !


XOXO Fiddeli  



Bra låtar jaopppp! : Michael Castro – Be With You

                                   Perfect Two – Perfect Two

                                   

Av Fiddeli - 9 maj 2013 08:45

Hej, som ni ser så orkade jag inte med rubriken.. ahhahaha aja, vad gör ni? vet inte riktigt vad jag ska hitta på... vet inte vad jag ska skriva heller........ Upp i luften nuuu! 


Bilder kommer så småning om på random grejer, puss och kram Fiddeli !



"Just because you don't have a prince does not mean you are not a princess" - Zayn Malik



hej

Av Fiddeli - 8 maj 2013 18:13

Idag är det onsdag och imorgon torsdag.. hahha men ingen mer skola denna veckan, eftersom vi har lov!   

Och ja, jag ska göra lite grejer som ni får veta sen på söndag eller måndag, Har inte jätte mycket att säga, men ja, ni får ha det jätte underbart'!!


XOXO Fiddeli   

Av Fiddeli - 6 maj 2013 22:30

Av Fiddeli - 5 maj 2013 14:39

Just nu skriver jag min prao rapport som ska var inne på onsdag som jag helt hade glömt bort trodde inte den skulle vara inne för ens vecka 20 eller 21, menmen, tur att jag inte hade glömt det under själva prao veckan, jag hade skrivit ner lite stöd ord vilket var till lite hjälp. Igår var jag på Johannas konfirmation, kyrkan var överfull, maten var sjukt god, paj men köttfärs i och grönsaker, och almondy tårta med choklad och hallon/jordgubb smak, väldigt gott! 

Under vecka 20 kommer jag berätta något, och det tar vi då! Men nu måste jag fortsätta, kanske skriver nåt mer sen, det är verkligen något vi får se om jag gör om jag kommer på något att skriva om.


XOXO Fiddeli   

Av Fiddeli - 2 maj 2013 13:04

Hej, åkte till skolan imorse men mådde inte bra så jag fick åka hem, nu ligger jag här i soffan och kollar på svampbob fyrkant. Senare måste jag plugga lite till matte provet imorgon och skriva några frågor till kemin, men det var allt denna gången, ha det gött!

Ovido - Quiz & Flashcards