Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2014

Av Fiddeli - 18 juni 2014 16:40

Chill dag, vad mer kan man säga? Hjälpte pappa att bära in ett bord och sen drog jag ut med Dina och efter ett tag kom Ida och ja, haha! Imorgon blir det malmö, yeeesss! Och det är allt jag har att säga just nu, är mega trött och vill bara sova men nej det ska jag inte! Käka middag och sen kolla på fotboll eftersom att Ida dömer, ja det är nig det ända som står på schemat idag. 

PUSS & KRAM 

 

Av Fiddeli - 17 juni 2014 22:31

Ont om idéer för mer eller mindre allt. Ja jag vet inte riktigt vad jag håller på med, är så fruktansvärt glad och speedad och ja, haha! Blir nog inte malmö imorgon eftersom att Johanna jobbar till 3 och Ida vet inte än så yes. Men om det inte blir malmö så ska jag hjälpa pappa lite och sen även träna lite tror jag. Sen så ska jag även ta fixa lite saker till bloggen, om jag inte åker till malmö då. Men det får ni se när det kommer, haha! 

Annars så hoppas jag väl på att alla har det bra och på fredag är det midsommar, hur ska ni fira det? Själv så ska jag nog fira med mormor och familjen och kanske kusinerna, jag har inte riktigt koll på det faktiskt. Och just nu så skulle jag gärna vilja ut och gå för att vädret känns sååååå härligt, men vill inte gå ut själv ju och jag orkar inte, hahah! 


Nu ska jag väl ta och läsa lite bloggar sen kanske kolla på någon film eller serie och sen sova, hahah är inte så jättetrött, eller så är jag övertrött, ja jag vet faktiskt inte riktigt och ja. 


ha det mega bra! 


OMG KAN JU SE EVA & ADAM!!! 



PUSS & KRAM & GODNATT LITE FÖRE hihihih 



Bjuder på den finaste bilden på mig, yes! Hahahah

 

Av Fiddeli - 17 juni 2014 22:28



Av Fiddeli - 17 juni 2014 11:14

Idag är det tisdag och det är inte mycket som händer idag. Jag ska städa mitt rum... Ja jag gör väl det ganska ofta men mitt rum är så litet att det fort blir stökigt men det blir ändå inte så jättemycket att städa. Sen ska jag även sätta på en volang sak på sängen och sen måste mina ögonbryn fixas, men det blir kanske imorgon, vi får se, haha! Det var även en som ville ha en till TMI tag, vill ni ha det i ett inlägg eller video? Kommentera! 


Men vi hörs lite senare! 

PUSS & KRAM   

Av Fiddeli - 16 juni 2014 22:19

Godmorgon och godnatt! 

Haha, vilken dag det har varit ändå! 

Vaknade runt halv 9 och tog tåget hemifrån till Harald 11 & var framme vid 1, ehm ja, haha låter nog ganska sjukt att det tog så långt tid men så är det. Men vi har mest chillat med hans lillebror och hans kompisar, kollat film och spelat och sen bada dom också. Men det är väl det som jag gjort idag. 


Imorgon blir det mest chill och städning för min del, ska även hämta ny mobil! Men det är allt som händer imorgon. På onsdag drar jag och Johanna nog till malmö och shoppar! Ska bli riktigt najjjs att spendera lite tid med henne eftersom att det var ett tag sedan vi hittade på något! 


Idag är det också 5 månader med bästaste älskling!   

Puss på dig! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

   



PUSS & KRAM!   

Av Fiddeli - 15 juni 2014 23:26

Av Fiddeli - 14 juni 2014 22:46

Igår slutade jag som sagt 9:an och sen på kvällen var det avslutningsfest hos Adam, sjukt trevligt! Men som ni nog läste i förra inlägget så tappade jag min mobil i toan och inte nog med det utan en kompis hade kissat innan också, hur gick nu det här till? Jo hon kissade och sen så skulle jag kissa och så tänkte jag inte på att jag hade mobilen i bakfickan och ja så åkte den ner i toaletten och ja så blev det med den, haha! Men den funkar okej ju, lite vatten kvar i den och det är bara "selfie-kameran" som fungerar, utav kamerorna då, hahah! Men på tisdag så fixar det nog sig, men vi får allt se. Nog om det, vad har hänt idag? Jo, vid 2 kom Harald, Casper & Jesper och vi typ chilla till 3 när Dina kom och sen drog vi och kolla på fotboll och då fick vi även med oss Ida    Sen så gick vi hem och kolla film eller ja vi byte 4 gånger och sen så skulle vi äta så det blev väl inte mycket till film, hahah! Sen så typ chilla vi väl, hahah! Och ja när alla gått/åkt hem så duschade jag och ja nu sitter jag här och ska gå in och borsta tänderna och sen kolla lite på grey's anatomy   


PUSS & KRAM & GODNATT 

 

Skapa flashcards