Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2014

Av Fiddeli - 14 juni 2014 12:37

Smart som jag är så tappade jag mobilen i toan igår... hahah! Därför blir det inte så mycket mobil bloggning, och eftersom att jag måste städa nu så blir det nog inget inlägg förens ikväll eftersom att Harald och 2 andra kommer hit och ja hahah, men lovar att vi hörs ikväll! PUSS & KRAM!  

Av Fiddeli - 13 juni 2014 15:00

Eller ja, för 3 timmar sedan...haha! Men jag var hemma runt 1 och vid 2 kom mamma och då käka vi tårta   

Snart eller ja klockan 5 så ska vi käka mat på basilika i Landskrona. GOOOTTTTT! sen vi 7 drar jag till Adam på avslutningsfest, alla 9:or ska vara där så ja det ska väl bli kul. Men annars idag så har vi inte gjort så mycket, snackat, ätit kakor och tagit det lugnt haha, vi lyssnade också lite på rektorn. Men annars är det inte så mycket som hänt. Imorgon kommer kanske Harald hit och ja vi får väl se vad vi hittar på. Men nu måste jag verkligen kissa! SÅÅÅÅ vi hörs! 


PUSS & KRAM 

 

Hittade inte alla grejer jag behövde imorse och när jag väl hittade dom så kom jag på att jag skulle fota, därför håller jag i massa grejer, haha! 

Av Fiddeli - 13 juni 2014 11:00

Just nu så kan jag väl sitta i kyrkan eller klassrummet och ha den sista tiden med klassen som är totalt bäst! 

Snart är det sommarlov! Hur härligt är inte det? Men eftersom att det snart är sommarlov och allt så ska jag försöka få till lite fler bilder! Hoppas att det ska kunna gå, haha! Får försöka att fota så bra bilder man kan med min kassa iphone, eftersom att jag inte kommer gå runt med en systemkamera hela tiden. Men vi hörs senare igen! 

PUSS & KRAM

Tidsinställt 


Av Fiddeli - 12 juni 2014 21:10

Så vad har vi gjort idag? Jo, vi skulle vara hos Adam 10 och vid halv 11 så hade alla kommit, eftersom att bussar och sånt inte passade helt. Men vi badade iallafall och sen så åt vi taco, badade lite till & solade, sen åt vi glass och vid 3 åkte vi hem, eller iallafall jag och några till, vet inte när dom andar åkte hem. Men vi hade det iallafall jättemysigt och eftersom att vi inte haft någon klassresa så var detta superbra eftersom att man fick umgås med hela klassen. 

Kommer verkligen att sakna klassen, vår klass har liksom blivit lite som en familj tycker jag. Man kan prata med alla liksom. 

Och imorgon slutar jag 9:an, hur härligt som helst! Men gud så snabbt tiden har gått, känns som att det var bara nån vecka sedan man började 7:an. Haha, men tänk att efter bara någon timme i skolan imorgon så behöver jag inte gå tillbaka till den skolan och det är äntligen SOMMARLOV! 


Nu ska jag väl ta och kolla lite grey's anatomy och sen ta och sova eftersom att jag får gå upp lite tidigare imorgon för att hinna fixa mig och så. Vi hörs! 


PUSS & KRAM! 

 

Av Fiddeli - 12 juni 2014 16:13

Idag har vi i klassen haft det super mysigt hemma hos Adam, vad vi har gjort osv kommer senare för jag är så himla trött så ska bara sätta på ett avsnitt av grey's anatomy och så får vi se om jag somnar, haha! PUSS & KRAM!

Av Fiddeli - 12 juni 2014 12:30

 

Av Fiddeli - 12 juni 2014 09:47

Av Fiddeli - 11 juni 2014 21:38

Skapa flashcards