Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fiddeli - 29 oktober 2013 16:08

Tjena hej! Jo som jag skrev igår hade jag tänkt att gör något/några inlägg men jag har haft sån huvudvärk hela dagen, men den börjar lite smått gå över, tror det är vädret som orsakat det lite. Men jag har iallafall gjort min engelska så nu slipper jag tänka på den och jag hade tänkt göra en "sko kollektion" men jag har ingen ork just nu, men vi får se vad som händer det är ju inte kväll än. Aja, imorgon åker jag till en naprapat som ja vad dom nu gör, vi får se vad dom kan tänkas göra men dom knäcker väl i kroppen eller något sådant. Skriver kanske mer sen, ha de!   

Av Fiddeli - 28 oktober 2013 21:19

Tjena hej! Ja idag har jag tillbringat dagen med min pappa och farmor och så var jag tvungen att klämma in lite skolgrejer. Iallafall så har det ju stormat som bara den idag. Inget allvarligt har hänt hos oss men hos vår granne ramlade ett träd på deras uterum, tråkigt för dom, menmen livet går ju vidare. Haha jag vet inte riktigt hur kan ska tycka/tänka om sånt här storm grejs, det ät ju otäckt men man kan inget göra egentligen. Imorgon är det tisdag och jag skulle egentligen åkt till röstånga men eftersom vädret har varit som det har idag så stannar jag hemma och träffar min goa kompis en annan dag. Så istället får jag väl roa mig med att rensa garderoben och annat som behövs.Något/några inlägg klämmer jag förhoppningsvis in och ja, funderar lite på att göra om "designen" eller vad det heter här på bloggen till ja jag vet inte men något annorlunda iallafall. Nu ska jag kolla lite på tv eller så kollar jag igenom något på youtube. så ja ni får ha det så himla fint! Kram och godnatt   

Av Fiddeli - 27 oktober 2013 09:53

Tjena hej! Inatt så "ställdes" ju klockan om så vi fick sova längre tror jag, har inte någon mega koll på det. Nu ska jag iallafall äta frukost och kolla lite på youtube, och sen får vi se vad som händer. Ha de! :*

Av Fiddeli - 26 oktober 2013 20:30

Jo nu är det ju så att lovet äntligen kommit, så härligt! Och detta är vad jag ska försöka hinna med att göra "hemma" 

* Rensa/;städa garderoben

* Städa, damma, damsuga rummet.

* Sortera i alla lådor.

* BLOGGA

* engelska,matte och NO som tyvärr är ett måste


Sen på onsdag så sticker jag till Landskrona till någon naprapat, Och efter det så ska jag på lins koll, eftersom jag använder linser och dom jag hade var för torra. Sen ska jag chilla med Kim och träffa andra vänner. Men det är allt för idag så ha de!! :*

Av Fiddeli - 26 oktober 2013 19:17

Tjena hej! Igår började lovet, så härligt, känner mig helt slut så det var på tiden! Men iallafall idag var jag i Helsingborg och shoppade lite, Vi var först på Yankee candle affären där jag köpte 4 ljust som i dofterna november rain, Fireside treats, white christmas och cranberry ice som alla tillsammans kostade 100:-. Sen gick vi vidare in på kaphal eller hur det stavas, brukar aldrig hitta något där men idag gjorde jag, så då köpte jag först en vit stickad tröja för 249:- och sedan en "skojorta" tror jag man kan kalla det, för ca 179:-  och sedan på TGR så köpte jag två "ljushållare" till ljusen jag köpte, en röd och en blå för att hålla färgerna i mitt rum som kostade tillsamans 10:-  


Det var allt jag köpte så yes! 

Av Fiddeli - 22 oktober 2013 17:09

Tjena hej! Detta är då vad jag haft på mig idag. Inget speciellt, ni får även en bild från weheartit. Nu ska jag plugga fysik eftersom vi har prov i det på fredag, ha de!:*

Av Fiddeli - 21 oktober 2013 07:33

Tjena hej nu sitter jag och ska äta frukost, öh hatar när man måste stressa, sminket blev skit eller ja de har ju sett bättre ut aja nu måste jag äta sen gå till bussen, ha de!! :*

Av Fiddeli - 20 oktober 2013 10:26

Då jävlar ska vi tjocka oss, bästavän! <3

Ovido - Quiz & Flashcards