Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2014

Av Fiddeli - 11 juni 2014 19:03

Musik gör dagen så mycket bättre! Asså att lyssna på musik på morgonen är så himla underbart, känns som man håller sig mycket positivare under hela dagen, eller iallafall jag. Jag lyssnade inte på musik i morse vilket jag skulle ha gjort... haha! Aja, man kan ju inte ändra det som hänt, right? Vi skulle som sagt städa idag i skolan och sen ha brännboll men vi körde på spökboll istället, huvudvärk och spökboll inte så bra ihop,  fick spel och skrek på allt och alla och ville bara hem! HAHAHA!

Eller asså ja nu låter det som om jag var helt blåst typ, det var inte BARA jag som skrek, men jag hördes nog mest. 

Så imorgon innan jag drar till Adam (eftersom att klassen ska tillbringa dagen där) så blir det musik på högsta volym! 

Här är några som jag kör på repeat för tillfället. 




Såklart är alla inte jättejätte nya, haha, som sista minuten och staten & kapitalen, menmen jag tycker att dom är så bra!



Och om ni ville veta vilken låt vi dansade till igår så var det denna!


PUSS & KRAM!

♡♡♡

Av Fiddeli - 11 juni 2014 15:18

Av Fiddeli - 11 juni 2014 08:12

Suddig men orkar inte ta om den

Av Fiddeli - 10 juni 2014 19:03

HEJ PÅ ER! 

Det var ett tag sedan jag satte mig ner och skrev från datorn. Så vad har egentligen hänt de senaste dagarna? Jo, jag har fått hår och naglar fixade. Jajaja.... jag vet att det inte kommit några bilder på naglarna än men mamma ska fota dom idag, så det kommer! Bättre sent än aldrig, visst? Sen har jag även hunnit städa mitt rum, haha, men det behövs igen. Varför kan det inte bara städa sig själv? Igår var det vanliga lektioner fast vi kollade mest på film, haha, ovanligt...! Och idag har vi haft friluftsdag som började med volleyboll och sen på eftermiddagen hade vi dans, Wacking, väldigt kul faktiskt men svårt. 

Sen hade vissa fotboll och badminton och vandring och sånt, för alla vill ju inte göra samma.


OMG 3 dagar kvar tills det är sommarlov, hur härligt är inte det? Jo visst tycker jag att det känns sjukt onödigt att gå i skolan dessa sista dagarna men man får väl bara ta och bita ihop. Imorgon är det städning och brännboll. Städningen är väl okej eftersom att det inte finns så mycket att städa i mitt skåp men brännboll vet jag inte om jag orkar, jag var ju helt körd efter idag. Men det kan ju också ha med att göra att jag la mig senare igår och gick upp som vanligt... Men om det inte är det så är det nog värmen, och om inget av det, ja då har jag ingen aning. På torsdag så drar klassen till Adam för att bada och ha det mysigt, vi börjar också 10 istället för 9 då vilket är hur härligt som helst. Och så ska vi käka och spendera hela dagen där. På fredag är det avslutning YEEEEEE! Vi ska då bara va med klassen i klassrummet och sen va i kyrkan ett tag, få våra betyg och sen gå hem och äntligen ha sommarlov       


Vad som händer i helgen och nästa vecka har jag ingen aning om och har inte lust att planera för mycket denna sommaren, vill ta det mesta spontant och ja, såklart så kan man ju ha saker planerat men inte allt för mycket   


Men denna sommaren så ska jag umgås med familjen, vänner och pojkvän, och det är en sak som är säker! 


Vi hörs imorgon, glöm inte kommentera om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om eller göra videos på. Ha det mega bra! PUSS & KRAM! 

 

Och så kör vi på en Barcelona bild, hahah! 

Av Fiddeli - 9 juni 2014 23:07

   

Av Fiddeli - 9 juni 2014 14:45

        [Bild]    

[Bild]

Av Fiddeli - 9 juni 2014 08:51

Skapa flashcards