Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2016

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva om det var ett sponsrat inlägg eller inte och jag skulle väl inte säga att det är sponsrat så jag  vet ej om jag ska skriva det, men nu har jag förklarat här iallafall så om det blir problem så får jag väl bara ta bort "länkarna" bara. 

Så let me know om ni kan komma in på länkarna eller inte haha. 


Godnatt på er, vi hörs imorgon! 

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30

HEJ! 


Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube men det kanske kommer upp nån video lite då och då när jag känner för det. Just nu finns det bara en eller två videos uppe eftersom att jag har tagit bort de som funnits där sedan innan då de var så otroligt dåliga och kvaliteten var kass. 

Jag kommer såklart inte att börja direkt med 10 inlägg i veckan osv. Men kommer försöka få till iallafall ett inlägg om dagen, så får vi se hur bra det går. 


Hoppas allt är bra med er! 

KRAM   

Ovido - Quiz & Flashcards