Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under maj 2014

Av Fiddeli - 31 maj 2014 15:30

46. Vad var det sista du åt? 
Kyckling, pommes & sallad

48. Är du blyg?
Nej inte jätte 

49. Vilken var den sista konserten du var på? 
ingen hahahahhahaha

50. Vad heter du i andranamn? 
Linnéa Louise 

51. Har du varit med om en bilolycka? 
Nej, tror inte det 

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? 
Finns säkert något 

53. Vilken är den roligaste träningsformen?  

Med kompisar, ehm asså jag vet inte 

54. Har du några husdjur?
Ja en hund

55. Vill du gifta dig?
Ja, men det lär dröja

56. Var växte dina föräldrar upp? 
Skåne och Usa 

57. Har du någon gång ringt polisen? 
Nej 

58. Har du svenskt ursprung? 
Ja 

59. Har du, eller har haft, något smeknamn? 
Ja, hahaha

60. Vilka är dina största svagheter?

Tuggummi, nej jag har ingen aning faktiskt 


 


Tidsinställt

Av Fiddeli - 30 maj 2014 23:54

Sista natten i Barcelona, ska försöka sova hahah! Godnatt på er så hörs vi imorgon!

Av Fiddeli - 30 maj 2014 14:00

31. Vilken är din favoritaffär?
Tessie eller rut & curcel (stavning)

33. Vad har du i dina fickor?
inget 

34. Vad köpte du senast?

S på godisaffären 

35. Hur många gånger har du flyttat?

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
Saker, ehm Dator, wifi, kamera 

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?

Kvällsmänniska

38. Senaste filmen du såg på bio?

Hunger games 

39. Har du blivit sydd någon gång?
Nej 

40. Har du någon gång badat naken utomhus?
Nej, men i sommar kanske (?)

41. Vad åt du till frukost?
Macka 

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 
Ehm jag var 5 år och lekte antagligen med dockor 

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? 
Nej hahahah

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?
På bordet bredvid sägen 

 

 

 

Tidsinställt

Av Fiddeli - 29 maj 2014 14:45

16. Hur vill du tillbringa din pension?
Resande eller med familjen 

17. Vad lyssnar du på just nu? 
Valborg - Håkan Hellström

18. Har du någon gång brutit ett ben?
Nej 

19. Vilka fem saker vill du inte vill vara utan i ditt skafferi/kyl? 

20. Vem är din favoritkändis?
Asså jag har nog ingen så, eller asså Tanya Burr men hon är väl inte jättejättekänd så 

21. Vad är du på för humör just nu?
Trötthumör haha

22. Vilka världsdelar har du varit i?
Asså jag är helt körd på sånt, så jag vet inte 

23. Snarkar du?
Ibland väl, typ när jag är förkyld och sånt, men inget jag själv märker så

24. Vilka yrken har du provat på?

Jag har praoat hos en frisör och i 2 olika affärer men ja haha

26. Vilket stjärntecken är du född i?
Lejon

27. Vilket är ditt favoritgodis?
OJOJOJ, vilken fråga, djungelvrål eller ja 

28. Vad sa du senast?
Ja typ

29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan?
ENGELSKA 

30. Vad har du på dig just nu?
Jeans och tröja 

 

 

 

Tidsinställt

Av Fiddeli - 29 maj 2014 09:19

Av Fiddeli - 28 maj 2014 14:45

1. Hur gammal är du?
15, snart 16

2. Hur gammal känner du dig?
Som 15 (?) 

3. Vad har du gjort i dag? 
Gått i skolan och tagit det lugnt.

4. Vilken film såg du senast? 
Jadu, om jag bara kunde komma ihåg det.

5. Vem ringde du senast? 
MAMMA!

6. Är du besatt av någonting?
Besatt och besatt, nej inte så direkt tror jag

7. Är du rädd för blod? 
Nej, 

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
Just nu i mitt rum som faktiskt är helt okej städat, men när ni läser detta är jag i Barcelona någonstans.

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige?
Nej, hahaha 

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? 
Nej, orkar inte sånt. 

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? 
Har inte någon speciell färg tror jag, men vit eller blå tror jag.

12. När vaknade du i dag?
07:03 ringde klockan

13. Vilken är din favorithögtid?
Ehm, Julafton tror jag 

14. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?

I LONDON 

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? 
Oj herregud, ingen aning.

 

 

Tidsinställt


Av Fiddeli - 28 maj 2014 08:48

Suddig bild, hmmm ja lite men nu ska vi äta frukost så det får blir så :)

Ovido - Quiz & Flashcards