Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2013

.

Av Fiddeli - 24 juni 2013 20:55

Förlåt för att jag inte skrev varken igår eller idag,(mer än detta) ,men igår så sov jag hela dagen och hade huvudvärk som precis gått över. Och nu kollar jag på Lotta på Liseberg tror jag det heter. Men jag skriver nog mer imorgon, ha det jättefint! Så hörs vi :*

Av Fiddeli - 22 juni 2013 19:18

Bild från igår :*

Av Fiddeli - 21 juni 2013 22:57

Glömde fota mer idag men såhär såg min frukost ut idag iallafall, och ja jag glömde fota bullarna också för dom var i ugnen... Bra minne där fiddeli.. Haha aja godnatt!

Av Fiddeli - 21 juni 2013 09:34

Hejsan! Idag är det midsommar och hela familjen har nyss vaknat, pappa ska till affären och köpa bullar och vi andra börjar mysa vid tv, skriver mer sen och det blir mer bilder sen också, men ha det så bra sålänge! :)

Av Fiddeli - 21 juni 2013 00:01

Godnatt!!!!

Av Fiddeli - 20 juni 2013 14:43

Först tog jag depend nagelserum och låter det sitta i ca 1 minut för att det ska torka in i naglarna och torkar sedan av det överflödiga med lite hushållspapper, efter det så tar jag essie all in one base för att skydda mina naglar från missfärgning och även för att få de att växa starkare. Sedan tar jag essie cute as a button på ena ringfingret och på motsatta handen tar jag samma färg fast på pekfingret. På resterande naglar tar jag china glaze blue iguana, det behövs inget toplack om du inte vill eftersom det redan är glansigt men om du vill att det ska hålla längre så kan det vara bra och då använde jag ett toplack som jag tror kommer från crystal, men jag är inte säkert eftersom min mamma köpt det och det står inte så tydligt på flaskan vilket märke det är. Ta sedan bort det nagellacket som kommit utanför med en tops med nagel remover på, jag tycker att depend nagelremover (den blå) är den som funkar bäst för mig, på bilderna här under så har jag inte gjort det för jag orkade inte gå upp och göra det men jag gör det innan jag lägget mig ikväll.

Av Fiddeli - 19 juni 2013 19:54

Tjenare! Idag har det inte hänt så mycket, jag var hos sjukgymnasten och där gick allt fint. Sen har jag bara vilat och tagit det lugn för jag har haft ont i huvudet. Men det är nästan över nu. Försöker att redigera videorna fast det går inte så bra... Ullareds videon är klar men inte upp laddad dok.. :*

Ovido - Quiz & Flashcards