Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2014

Av Fiddeli - 31 mars 2014 22:09

Yes har tagit det mega lugnt med Dina och Ida idag, käkat & äcklat oss och massa sånt. Borde ha pluggat men får göra det imorgon istället hihi. Nu ska ja strax koooojjjjjssssaaaa! Så godnatt på er!

Av Fiddeli - 31 mars 2014 16:04

Yes idag körde vi på glass efter skolan, behövdes verkligen!

Av Fiddeli - 31 mars 2014 08:11

Tröja: jc
Byxor: Cubus
Ja det är väl allt. Ska gå upp och hämta en klocka också :)

Av Fiddeli - 30 mars 2014 22:47

Av Fiddeli - 30 mars 2014 19:22

Idag har det varit riktigt chill. Harald kom vid 2-3 tiden och sen så lite över 3 kom Dina och så gick vi ut med henne och så träffa vi Ida och ja allmänt chill, sen gick vi hem och fortsatte kolla på film. ja vad mer kan man säga? riktigt chill har det varit iallafall. Ska försöka fortsätta med so inlämningen nu, så ha det mega bra!   

Av Fiddeli - 30 mars 2014 11:08

Som ni nog vet så var jag på push play igår i Landskrona och det var verkligen super kul, eller ja i början iallafall.

Så vi åkte alltså här ifrån vid lite över 9 och stod sedan och köade för att komma in från halv 10 till lite i 11, riktigt sjuk kö. Så ja vi stod då i kö så kom 3 killar från klassen (kan man väl säga) så snacka vi med dom och dom andra som stod bakom oss en av de tjejerna spydde vilket var riktigt usch! Sen när vi väl kom in så köa vi för att hänga in våra jackor och sen så fick Hanna ont i magen, vilket var sjukt tråkigt, men hon mådde bättre efter ett tag så ja då dansa vi och sånt. Vi träffade även några fler från klassen där inne sen. Ja sen försökte vi hitta Lisa, det gick inte så bra, haha! Men sen så ringde hon och ja så löste det sig ju, jag vet inte mer vad jag ska berätta faktiskt. Men så åkte vi hem klockan 2 så ja. Sjukt kul kväll ändå!     

Av Fiddeli - 29 mars 2014 19:25

 

Både kropp och huvud, haha! Kanske blir det ett inlägg till, men det blir senare såatte vi hörs! 

Av Fiddeli - 29 mars 2014 13:28

Yes, mamma skulle köpa en parfym har jag för mig och ja varför inte hänga med liksom? Huvudvärken kommer inte försvinna om jag sitter hemma eller om jag åker dit så ja hahah!

Tog denna bilden för ett tag sedan och ja blev väl helt okej nöjd med den. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards