Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juli 2015

Av Fiddeli - 22 juli 2015 21:54

Denna video är bara så bra, fick mig att tänka efter att allt faktiskt händer av en anledning. Finns inga ord som kan beskriva vad jag tycker, den är bra. Så är det bara. 

Av Fiddeli - 12 juli 2015 02:01

 

  


Av Fiddeli - 11 juli 2015 00:32

Det var ett tag sedan jag skrev och ja jag har inte haft något intressant att skriva. 

Idag har det varit hur bra som helst men även hur kaos som helst, har städat, tränat, övningskört, läst & varit ute och gått. Jag har hunnit med en hel del för att ha gått upp runt 11. 

Tänkte bara titta in lite snabbt och säga hej och tipsa om denna låten, så otroligt bra!! Nu ska jag spendera resten av "kvällen" på we heart it och netflix. 



KRAM!  

   

Ovido - Quiz & Flashcards