Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 16 juni 2015

Vi kan alla göra misstag

Av Fiddeli - 16 juni 2015 23:17

HEJ!!

Haha, ja när man inte hittar en så passande rubrik så får man väl ta en som hänger ihop med det man tänk att skriva lite iallafall. 

Vi kan alla göra misstag, ja och vi alla gör misstag i livet. Vissa är värre än andra. Och såklart gjorde jag ett idag, kanske inte har så stor betydelse men jag måste ju ändå berätta något, eller hur?

Så för ungefär 2-3 dagar sedan färgade jag både ögonbrynen och fransarna. Fransarna blev sjukt bra men brynen blev väl lite sämre. Jag hade i färgen lite för länge så dom blev för mörka men jag tänkte att det inte skulle göra något. Och såklart fick jag en briljant idé idag, jag kan ju testa använda ögonbrynskniven (ja det finns, det är inget påhittat) så kanske dom blir lite ljusare. Såklart så trycket jag för hårt så nu har jag ett fint bryn som jag är supernöjd med och ett som jag helst skulle vilja raka av. Nej såklart tänker jag inte raka av det, men ni förstår principen. Haha, vad använder jag för ord idag ens? Aja, ett misstag som jag inte gör om igen, ta ur färgen när den ska tas ut och försök inte fixa det med en ögonbrynskniv. 


Imorgon är det iallafall onsdag, så kallat tredje dagen av sommarlovet. Jag ska va hemma och ta hand om vovven och dammsuga. Sen drar jag till Harald och ja jag vet inte vad vi ska hitta på men kanske kolla film eller något eftersom det verkar bli regn. ÅHHHHHH, hatar svensk sommar! Det bara regnar och mög. USCH FY BLÄ! 

Har väl inte direkt något mer att säga. Men jag känner att det här med att blogga på kvällen är hur mysigt som helst. Vet dock inte om jag kommer skriva något när jag är hos Harald men antagligen så skriver jag något när jag kommer hem. Kommer nog hem på fredag såatte yesssss. Kanske blir något litet inlägg innan jag åker imorgon men vi får se. Ni vet vad jag tycker om måsten... 


KRAM PÅ ER!! 

    

 

Det är ju även den 16:de idag, ett härligt datum! 

#kärlek 

 

Och sen tar vi lite musik, för det är så underbart. Musik kan man inte leva utan enligt mig. 

 Bara jag som blir typ glad och sprallig av denna? 

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards