Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2014

Av Fiddeli - 17 april 2014 11:51

Längtar enormt efter sommaren om ni inte redan har märkt det på mina andra polyvore grejsimojs ja ni vet vad jag menar, haha! Här kommer iallafall ett till! Hoppas ni får en underbar dag! 


.

 
Av Fiddeli - 16 april 2014 23:20

Ja så kan man väl säga? hahah! Iallafall så sitter jag och snacka skype med Kim min bästavän om ni inte visste det och ja vi har det väldigt roligt, snacka om en massa saker får kärlek till svampbob, well det är typ samma ska men ja ni fattar väl? Sjunger gör vi också och ja, det är mega kul iallafall så är han helt underbar och bäst! PUSS! 

   

Av Fiddeli - 16 april 2014 15:38

Chillar vid tv:n och ja det är väl allt som hänt hittintills också haha! Hoppas ni har det roligare!

Av Fiddeli - 16 april 2014 13:23

Dags att fixa sig! Vet inte vad jag ska hitta på menmen haha

Av Fiddeli - 16 april 2014 12:05

Haha, ja lite så. Jag och Viggo degar framför tv:n till nåt konstigt, vet inte vad det är ens så ska nog ta och byta haha! Idag så händer det inte alls mycket, så ja jag vet inte, hihi! Vi får väl ta och se vad jag hittar på men nu ska jag nog käka frukost så vi hörs!

Av Fiddeli - 15 april 2014 20:00

Igår var jag som sagt hos naprapaten och efter det så tog jag och Ida en lite fika på espresso house .

Sen handlade jag lite snabbt i där i stan. Bara tops och ansiktskräm. Sen tänkte vi åka hem men vi åkte istället till emporia och hon köpte en tröja på hollister, har tyvärr ingen bild på den, och jag köpte bara trosor, inget kul så ingen bild på de heller, haha! Men om ni är inne på en hollister affär och dom har trosor, ett tips, köp dom! Iallafall efter det så tänkte vi äta på yogiboost men där var sjukt mycket folk så vi gick till yöövs istället okej köpte lite dricka.       och sen åkte vi hem och vad hittade jag precis innan för dörren? Kan ni gissa...?

Jo, ett par av mina air max hade kommit! Blev sjukt glad!! Och här är några bilder på hur dom ser ut. 

         

Hoppas ni har haft en underbar dag idag! För det har jag, eller ja den kunde varit bättre om vi inte hade behövt plugga menmen nu är det gjort iallafall och det känns riktigt skönt! Men vi har som de senaste dagarna också varit ute och cyklat idag, ja nu ikväll då, därför kommer detta inlägget mycket senare än vad jag hade tänkt och ja, hihi! 

Nu ska jag nog ta och kolla tv och sen duscha och sen sova för jag är super trött! 

KRAM!

Av Fiddeli - 15 april 2014 13:31

Receptet finns längre bak, länkar det i ett senare inlägg.

Ovido - Quiz & Flashcards