Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2014

Av Fiddeli - 28 april 2014 08:41

Av Fiddeli - 27 april 2014 19:59

Ja nu börjar det ju bli sommar och jag tänkte då börja skriva lite små tips om ja lite allt möjligt och de kommer då hetta "sommar tips" svårt att tro eller hur, hahah! Kommer kanske upp en i veckan ibland kanske 2 men för det mesta kommer det komma upp ett tips i veckan. 

Ha en fortsatt bra kväll allihopa! 

Kram på er! 

  

 

Av Fiddeli - 27 april 2014 16:53

Idag har allting går extremt seg. Jag skulle till Eslöv idag och dansa och ja asså alla som är med i akt 1 skulle öva idag och tror ni inte att vi var näst sist och fick sitta där och vänta i 3 timmar? Så otroligt segt! Aja livet går ju vidare, haha! Så det är allt jag har gjort idag och ja jag städade innan jag åkte ju så det har jag också gjort, haha! Nu så ska jag mest bara ta det lugnt och ja bara ta det lugnt! 

Imorgon är det skola igen och vi går bara 3 dagar vilket är sjukt härligt! Sen lediga i 4 dagar, omg såååååååå otroligt skönt ska det bli! 


Puss & Kram

 

Av Fiddeli - 26 april 2014 23:39

Av Fiddeli - 26 april 2014 17:57

Sitter i bilen på väg till Emil eftersom vi ska fira honom! :) vi hörs senare!

Av Fiddeli - 26 april 2014 11:13

Av Fiddeli - 26 april 2014 09:29

Dagens planer

*Handla på väla

*Kolla på handboll

*Fira Emil (kusin)

Som ni ser så är det ju inte jättemycket jag ska göra idag men ändå, hihi! Men nu så måste jag gå och fixa mig! 

Ha en superbra dag!

Och ett stort grattis till Emil!!  


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards