Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2014

Av Fiddeli - 10 april 2014 14:30


76. Hur gammal är din pappa? 50


77. Vilket är ditt drömjobb? Butiksbiträde, makeup artist, stylist & dekoratör.


 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Tror inte det


79. Vad har du haft för husdjur? Kanin, fågel, 2 dvärghamstar & har hund.


80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag tror alltid att alla tycker att jag är tjock, Jag har mega ofta huvudvärk som just nu, haha, när jag är övertrött så är jag alltid sjukt jobbig, klängig & flummig.


81. Svär du ofta? Enligt pappa så ja. 


82. Sverige när det är som bäst? vet inte 


83. Kan du åka slalom? Antagligen inte 


 84. Vad har du ätit i dag? För mycket hahahahaha 


85. Vad har du för utbildning? Går i 9:an så har ingen hahah a


86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ögonen... hahah 


87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen


88. Vilken är din bästa egenskap? Ingen aning 


89. Vilken är din sämsta egenskap? Mitt humör går upp och ner hela tiden


90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Inga 


91. Saknar du något? Ja 


92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, det tycker jag


 93. Vad gör dig ledsen? Finns inget specifikt 


 94. Vad gör dig glad? Väldigt mycket 


 95. Har du varit gift eller förlovad? Nej 


96. Vad ska du göra i helgen? Ingen aning 


 97. Vad är det knasigaste du gjort? Det behöver vi inte ta idag 


 98. Vad har du för laster? vad är det ?


 99. Vem är din förebild? Ingen aning 


100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Gå ner till familjen och kolla på tv.

 

Tidsinställt

Av Fiddeli - 9 april 2014 19:08

Idag så började vi skolan med tråkigt tema arbete... Usch! Menmen det är väl bara att ta tag i det, haha....hmmm. Sen hade vi vanliga lektioner, sista lektionen var engelska och vi hade vikarie och kollade på film, eller ja vi började kolla på hitta nemo så vi ska fortsätta att se den imorgon.      Och det var ju intro sak eller vad man säger så ja därför 2 bilder, haha! Det händer inte mycket nu för tiden. Måste verkligen ta tag i träningen, måste ju ha fin kropp till beach 2014, Haha!! Vi får väl se hur det går. Nästa vecka är det lov och jag har inte alls mycket planerat hitintills mer än att på måndag ska jag till naprapaten och sen så någon dag ska jag kanske bada med Ida och Dina, och sova med dom och ha det allmänt mys. Förhoppningsvis träffa Harald också, saknar honom megggaaaaa! Sen så ska jag också ha en dag där jag bara pluggar för att det är ju bättre att ha en dag att göra allt på än att göra det på olika dagar för då kommer det inte bli gjort. 


Imorgon är det som vanligt i skolan, tror jag ... hahaha! Efter så är det dans och det är väl allt som händer imorgon. 

Nu ska jag gå och duscha och sen kolla tv. Ha det super bra!


Grattis till Micki som fyller 17 idag!   

Av Fiddeli - 9 april 2014 13:30

51. Kan du byta olja på bilen? HAHAHA, NEJ!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej 

53. Vilken var den senaste boken du läste? Tror det var hunger games?

 54. Läser du dagstidningen? Nej 

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej 

56. Dansar du i bilen? Gungar med gör jag väl

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?  NRJ antagligen

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ingen aning 

 59. När var du i kyrkan senast? När Annelie konfirmerade sig.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Man ska ju inte favorisera, haha.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 Natt 

62. Vem var den som senast gjorde något extra speciellt för dig? Ingen aning faktiskt.

63. Vad lyssnar du på just nu? 

64. Har du varit med i tidningen? Ja, när jag gick i förskolan, hahaha

65. Vad är det konstigaste du ätit? Sjögräs 

66. Vem såg dig naken senast? Brukar inte visa mig naken hahah

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Den ena är lila och den andra är gul/orange

 68. Hur imponerar man på dig?  Jadu, fråga någon som vet för jag har ingen aning

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Smsar Kim för det mesta, haha

 70. Har du någon piercing? Jag har hål i öronen om det räknas?

71. Din största vinst? vinner aldrig, haha

72. Civilstånd? Vad är det?

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? bloggplatsen

74. Är du fåfäng? Vet inte ens vad det betyder

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja antagligen, men om jag inte hade gjort det så hade det ju inte varit som det är nu, eller ja så tänker jag iallafall.


Tidsinställt 

Av Fiddeli - 9 april 2014 09:45
Av Fiddeli - 9 april 2014 08:40

Av Fiddeli - 8 april 2014 20:40

Idag har det varit helt okej, fast jag har huvudvärk. Nationella gjorda och ja det känns väl sådär okej, haha! Det har inte hänt så mycket idag faktiskt. Menmen det kan ju inte alltid hända så extremt mycket. 

 


Av Fiddeli - 8 april 2014 19:27

Ja glöm inte den! Finns här till höger! Rösta på! 

 

Av Fiddeli - 8 april 2014 10:15

 26. Är du social? Beror på vilken person det är jag ska vara social med, haha! 

27. Vilken är din favoritglass? Asså jag gillar ju de flesta glassar, men piggelin tror jag, haha. 

28. Vilken är din favoritefterrätt? Chokladpudding eller vanilj pannacotta. 

29. Tycker du om kinamat? JA

30. Tycker du om kaffe? Ja med mjölk och lite socker 

31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida? Nej, vänder mig hela tiden hahah.

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa/kela? JAAA

35. Är du en beroendemänniska? Ingen aning, hahah, tror inte det?

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes, en i klassen, Lucas.

37. Vill du ha barn? Ja

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, haha 

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smink eller mat

 42. Äger du dyrbara smycken? Nej, är så dålig på att använda smycken så.

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Svampbob   

 44. Kan du rulla med tungan? Ja

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt att välja, alla är ju så roliga! 

46. Sover du med gosedjur? Nej 

47. Vad har du för ringsignal? Den vanliga iphone signalen tror jag

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja 

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mattan

 50. Flirtar du mycket? Nej verkligen inte hahah! 


Tidsinställt

Ovido - Quiz & Flashcards