Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2014

Av Fiddeli - 8 april 2014 09:33

Ja lite sent kanske, men imorse så hade jag inte heller tid att fota OOTD eftersom att jag nu för tiden går upp alldeles för sent hahaha så jag måste stressa lite, aja vi får se om det kommer upp senare. Just nu så har jag iallafall gjort klart första delen av nationella i kemi, ja det känns helt okej faktiskt. Så nu är det bara att vänta på att vi ska få rast vilket vi får 10:15 så lite drygt är det menmen får kolla runt på instagram & we heart it. Ha de fint!

Av Fiddeli - 7 april 2014 21:44

Yes imorgon någon gång kommer det upp en omröstning så håll utkik! Blir nog mot kvällen eftersom att det är då jag är hemma! Men nu ska jag väl ta och lyssna på musik och snacka med några människor innan jag tar och somnar, men godnatt på er!

Av Fiddeli - 7 april 2014 20:01

Jag tänkte då svara på 100 frågor om mig, men eftersom att jag själv tycker att det är jobbigt att läsa så mycket så kör vi på 25 om dagen, så då kör vi igång med del 1!

1. Hur gammal är du om fem år?  ca 21 år och 4 månader

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Haha, dom i klassen.

3. Hur lång är du? 160   

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Delivery man, har jag för mig.

 5. Vem ringde du senast? Mamma

 6. Vem ringde dig senast? Mamma

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Så seg hahaha

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Om man ska planera något så helt klart ringa! Men annars är smsa helt okej.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  Gifta 

10. När såg du senast din mamma? Halv timme sedan, hon kollar på tv där nere just nu, hihi.

 11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? 07:10

 13. Vilken är din favoritjulsång? Svårt att välja men tror det måste vara 

14. Vilken är din favoritplats? Har ingen plats så direkt, men kan man säga London?

15. Vilken plats föredrar du minst? Ingen aning 

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis i London med dröm jobbet. 

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Andra och spöken och sånt

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag välte ut tandkräm på netto....  

19. Hur stor är din säng? 120 bred 

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Har båda men den stationära är inte ens i kopplad, haha! Bärbar är helt klart smidigare. 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kläder såklart

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 

 23. Hur många landskap har du bott i? 1?

24. Vilka städer har du bott i? en?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag gillar verkligen inte att visa mina fötter för andra för att jag tycker själv att fötter är sjukt obehagliga, så med strumpor. Men utomhus såklart med skor. 

Av Fiddeli - 7 april 2014 18:28

Ska skriva ett ordentligt inlägg sen, eller jag hoppas det blir ordentligt iallafall! Just nu lagar jag mat, för att ja man måste ju äta liksom, haha!

Av Fiddeli - 7 april 2014 09:20

6/4

Av Fiddeli - 6 april 2014 20:23

Av Fiddeli - 6 april 2014 20:11

Imorse vid halv 10 åkte jag och Ida till Staffanstorp för att kolla på handboll, ja Harald spelade vilket ni nog förstod och dom vann, riktigt duktiga var dom! Sen efter så åkte vi till emporia, alltså jag, Ida, Harald och 2 av hans kompisar, Jesper och Casper, väldigt roligt faktiskt! Köpte bara en sak och det är stay don't stray från benefit som är en ögonskuggsprimer, den kostade 240:- inne på sephora, bild kommer i slutet av inlägget. Ja sen åkte vi hem såklart, haha! Åt mat, duschade, städade och pluggade lite och nu sitter jag framför tv:n. Hoppas er dag har varit super bra!

Av Fiddeli - 6 april 2014 11:24

Ovido - Quiz & Flashcards