Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2014

Av Fiddeli - 20 april 2014 22:16

Av Fiddeli - 20 april 2014 19:34

Som ni nog vet så var jag på emporia idag med min kära mamma! Och jag köpte inte så mycket men det blev iallafall 3 saker inne på Hollister, Shortsen kostade 360:-, Det blåa linnet eller vad man ska kalla det kostade 163:- och den vita tröjan (sjukt dålig på vad saker heter, haha!) kostade 322:-

 


Imorgon drar jag och Dina & kanske Ida till Väla, Och det är väl mer eller mindre det ända som kommer att hända, haha! 




Av Fiddeli - 20 april 2014 11:50

Bild från igår

Av Fiddeli - 20 april 2014 09:45

Ja då är det bara 2 dagar kvar på lovet, ja jag vet inte riktigt vad jag tycker om det men ja, haha! Vi hörs senare! Kram

Av Fiddeli - 19 april 2014 11:46

   

Av Fiddeli - 19 april 2014 11:25

Ja då var det lördag igen och vad ska man säga om det egentligen? Hej lördag kul att du äntligen kom och hälsade på igen, eller nåt, haha! Nej men idag så händer det inte så jättemycket, mamma och pappa ska iväg senare så jag ska vara hemma med Viggo och Harald ska också komma. Men det är väl typ det, haha! 


Som ni nog vet så var jag på Ullared igår med mamma, mormor, "morfar" och Dina. Vi hade det väldigt trevligt och så, hihi! Jag köpte inte så mycket för att jag vet inte, där var typ inget som jag gillade, jag har inte fotat det jag köpt menmen haha! Jag köpte iallafall sånt 3-pack med överstora t-shirts att sova i för att det är sjukt bekvämt, sen en tröja eller ja ett linne inte så jätteintressant men ja, ett lakan hahah! 2 st mascaror, en bh, och sen det vanliga typ hårspray och sånt. Sen åt vi mat och provade skor, vilket var sjukt kul, haha! Snacka om att få sena blickar på sig... hahah sjukt! Sen åkte vi hem och var hemma i kanske 30 minuter och sen åkte vi och träffade lite av släkten på pappas sida, ehm ja finns inte något att säga om det, haha! 

             

 


Nu ska jag nog ta och käka frukost och sen gå ut med Viggo och så! Vi hörs! 

Av Fiddeli - 18 april 2014 16:57

Bilder från idag kommer imorgon eftersom att vi skulle iväg nu igen! Så förlåt för att det inte har blivit några inlägg idag! Imorgon kommer det lite blandat om idag! Vi hörs!

Av Fiddeli - 17 april 2014 22:42

Klockan ställd på 04:50 så nu är det verkligen dags att sova! Ska försöka uppdatera mycket imorgon!

Skapa flashcards