Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2014

Av Fiddeli - 14 april 2014 09:00

Av Fiddeli - 13 april 2014 23:00

Tid att ställa klockan, usch, menmen. Ska som sagt till Landskrona imorgon med Ida och jag ska då till naprapaten, yeeey! Och vad som händer sen får vi se, men nu ska jag snart sova så godnatt på er! 

 

Av Fiddeli - 13 april 2014 19:10

Mini rosti sak, falafel, avokado och lite köttfärs och såklart mjölk! 

 

 

Blid från September, Öh måste börja fota, tråkigt med gamla bilder! 


Av Fiddeli - 13 april 2014 14:26

Sjukt bra cover!! 

Av Fiddeli - 13 april 2014 10:23

Idag är en seg dag! Och varför ja det är en bra fråga, haha! Ska iallafall bara ta det lugnt idag, läsa lite och sen träffa tjejerna senare, får se vad vi ska hitta på. 

Ska verkligen försöka att ta lite bilder denna veckan, eller ja den som börjar imorgon. Och ska också uppdatera oftare under denna veckan som sagt, men det blir inte jättemycket text. Men ska försöka få till iallafall 1 inlägg som är lite längre än detta, haha! Asså om dagen då, såatte yes! 


Ha en mega bra söndag!!! 

      

Min älskade vovve!     

Av Fiddeli - 12 april 2014 23:45

Sjukt glad, taggad och ortoligt trött på samma gång. Så det är väl dags att gå och borsta tänderna och sedan så myser jag ner mig i sängen antagligen. GODNATT!


:)
Ovido - Quiz & Flashcards