Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2014

Av Fiddeli - 12 april 2014 15:00

Chillar på Idas rum nu med henne och Dina och stolen som dunkar muuussssiiiikkkk! Ska snart dra ut igen och göra byn osäker med våra cyklar och musiken vilket är najjjjs, Senare ikväll så hittar vi väl på något annat, men vi får väl se. Imorgon så ska vi eventuellt på dop och sen chillar I guess. På måndag drar Ida och jag till Landskrona och till naprapaten. Tisdag är pluggdag och på onsdag så vet jag inte helt hundra än, förhoppningsvis träffa Harald. Torsdag vet jag inte än men på fredag drar jag, mamma, mormor & "morfar" till Ullared och så. Vi höres!   

 

Bild från November 

Av Fiddeli - 12 april 2014 14:34

Ida skar sig i tummen, ja så går det när man inte är försiktig! Skriver senare! Ha de mega bra!!

Av Fiddeli - 12 april 2014 11:09

Frukost och en trött jag, vad annars liksom haha! Nu är det tid att fixa ögonbrynen och sånt & sen antagligen träffa tjejerna.

Av Fiddeli - 11 april 2014 22:35

Ja boken på bilen heter only väg is upp och författaren är Emmy abrahamson, varför jag valde denna boken är mest för att där stod London på baksidan... Haha! Ja så är det! Så nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen. Godnatt i förväg

Av Fiddeli - 11 april 2014 19:45

Dagen har varit kort och ja bra antar jag. Men huvudvärk är inte så kul, men på måndag så ska jag till naprapaten igen, ska bli väldigt skönt! Finns nästan inget att säga om idag, men det är äntligen lov och jag ska göra mitt bästa för att uppdatera mycket!!  

 

Av Fiddeli - 11 april 2014 13:00

1. Hur många gånger om dagen rengör du ansiktet? 2, morgon och kväll
2. Vad har du för hudtyp? Torr 
3. Vad använder du för ansiktsrengöring? Lumene basic blue
4. Exfolierar du huden? Ja
5. Vilket märke använder du? Haha va?
6. Vilken fuktkräm använder du? La roche-posay 
7. Har du fräknar? Nej 
8. Använder du någon ögonkräm? Ja åhlens egna
9. Har du, eller har du haft, aknebenägen hud? Nej
10. Har du någonsin behövt använda Proactive? Nej 
11. Vilken foundation använder du? Ingen 
12. Vilken concealer använder du? Benefits boiing
13. Vet du din huds underton? Nej 
14. Vad tycker du om lösögonfransar? Inget att ha.
15. Vet du att man bör byta mascara efter tre månader? Ja, men jag gör aldrig det
16. Vilken mascara använder du? L'oreal paris telescopic och volume million lashes
17. Sephora eller MAC? Båda, hihi
18. Har du MAC Pro-kort? Nej 
19. Vad applicerar du ditt smink med? Sminkborstar
20. Vad använder du för primer till ögonlocken? Stay don't stray från benefit
21. Använder du primer till ansiktet? Nej
22. Vilken är din favoritögonskugga? Mac paint pot i bare study
23. Använder du kajalpenna eller flytande eyeliner? Ehm, flytande och gel eyeliner 
24. Hur ofta petar du dig själv med eyelinern i ögat? Har inte eyeliner i ögat så det händer inte, men med mascara, ojojoj där kan vi snacka om att peta sig i ögat asså, hahaha! 

25. Vad tycker du om pigmentögonskuggor? Ehm, har ingen, haha
26. Använder du mineralsmink? Nej 
27. Vilket är ditt favoritläppstift? Mac cream cup
28. Vilket är ditt favoritläppglans? Isadora  multi vitamin gloss i färgen 01 Almond
29. Vilket är ditt favoritrouge? Maybelline cheeky glow i färgen peachy sweetie
30. Köper du smink på ebay? Nej 
31. Tycker du om drugstore-smink? Ja 
32. Köper du smink på rea? Ja såklart
33. Har du någonsin övervägt att gå en sminkutbildning? Ja
34. Nämn ett sminkbrott du hatar. Vad är det ens?
35. Föredrar du färgglada eller neutrala nyanser på smink? Neutrala
36. Vilken kändis är alltid snyggt sminkad? Jag är sämst på kändisar så ingen aning.
37. Om du fick lämna hemmet med bara en sminkprodukt på dig, vilket skulle du välja? Concealer
38. Skulle du kunna gå hemifrån osminkad? Ja självklart 
39. Vilket sminkmärke tycker du är bäst? Svårt att välja, det finns så otroligt många som är såååå bäst, men Loreal eller maybelline tror jag, 
40. Tycker du om smink? JA



Inga bilder för att jag vet inte okej jag är lat! Hahah! 

Av Fiddeli - 11 april 2014 08:43

 

Av Fiddeli - 10 april 2014 20:52

Måste verkligen börja ställa klockan på tidigare, om man ens kan säga så? För stressa är inte kul! Men idag så har det varit ganska lugnt i skolan eftersom att vi på torsdagar har både idrott och slöjd. Sen så har jag ju också varit på dansen och ja jag kommer totalt faila på uppvisningen känns det som, glömmer ordningen och massa shit så på lovet blir det att öva, öva, öva, öva och öva! Det har som vanligt inte hänt något intressant. Och jag har varit sämst på att blogga idag...ja så är det väl ibland.

Men imorgon är det äntligen fredag och lovet börjar! Så otroligt härligt! 

 


Ska få till fler inlägg imorgon! 

PUSS 

 


~Baby you're all that I want~

Ovido - Quiz & Flashcards