Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2014

Av Fiddeli - 23 april 2014 18:24

Ja som ni nog har märkt så har det gått lite segt med bloggandet i kanske 2 dagar nu vilket är väl lite sådär, haha! Men nu blir det ändring på det förhoppningsvis. Igår så hade jag tänkt att skriva mer men eftersom att jag och Ida cyklade en runda och sen gick på zumba så blev det ju lite svårt att hinna med. 

Idag så har jag iallafall varit i skolan och gjort nationella laboration sak och engelska muntligt! Kändes väldigt bra på engelskan men kemin vet jag inte faktiskt, kändes väldigt enkelt så det blev svårt, om ni förstår. Sen så åkte jag ju hem och sen direkt iväg till lödde eftersom att pappa och mamma skulle kolla på nån sak till trädgården och så skulle vi käka där sen och vi tänkte först äta kina mat men det stället hade stängt så vi åt på max istället, onyttigt menmen det går ju ibland, haha!


Ska fortsätta skriva lite senare!


Av Fiddeli - 23 april 2014 17:07

Yes jag är i lödde så jag skriver så fort jag kommer hem!
Puss & kram!

Av Fiddeli - 23 april 2014 08:45

Efter skolan kommer det inlägg från datorn, såatte yes vi hörs då! :*

Av Fiddeli - 22 april 2014 08:38

Och så var det dags för skola igen, haha! Ha de fint!

Av Fiddeli - 21 april 2014 17:57

Vilket lov detta har varit ändå! Trodde det skulle bli typ världens tråkigaste men se hur det blev, sjukt kul juuuu! Men imorgon är det ju skola igen och det är bara 4 dagar sen är det ju helg! Och nästa vecka så går vi bara 3 dagar, hur härligt är inte det? Visst så är det skönt att ha en rutin på det man gör och att man har saker att göra men såklart så är det ju också skönt med lite små "lov" här och där, så man hinner med det som man vill och sånt, hihi! 


Kan verkligen inte vänta längre på sommaren och sommarlovet och allt som jag vill hinna med! 

VILL HA SOMMAR NUUU!

Men innan så vill jag ju ha beach body hmmm.... ja vi får se hur det ska gå till men på nåt sätt så hoppas jag verkligen att jag kan se fin ut i bikini, hahah...


Vill verkligen ta tag i träningen mer! Och få en bra kondition och bara bli mer aktiv helt enkelt. Vara mer ute och så. Och det ska jag ta och försöka få till så fort som möjligt så vi får väl se om jag går ut en runda sen eller cyklar eller något för jag måste verkligen ut och röra på miiiiiig! Och imorgon efter skolan så ska jag också försöka hinna med något, haha! Och sen får jag ju inte glömma stretch övningarna så jag någon gång kan klara att gå ner i spagat eller vad det heter!

Vi hörs senare kära ni!

Puss på er!!

   

Av Fiddeli - 21 april 2014 16:19

Ja exakt så! Sååååå trött och äh jag vet inte, kommer ett ordentligt inlägg från datorn senare!
Puss & kram!


Av Fiddeli - 21 april 2014 09:52

Godmorgon på er! Ha en super bra dag!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards