Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2014

Av Fiddeli - 26 april 2014 09:26

Några favoriter just nu! 

Av Fiddeli - 25 april 2014 23:24

Av Fiddeli - 25 april 2014 15:55

Hahah, nej verkligen inte! Satt och filmade en video och så orkade jag inte hämta kameran så jag filmade med mobilen och precis när jag filmat klart så kom jag på att det inte går att föra över bilder eller videor från min telefon, vet inte varför men så är det iallafall så jag får ta och filma om den igen fast med kameran. Men det kommer inte upp någon video på några dagar eftersom att jag måste komma på hur jag ska fixa den eller om jag ens ska fixa den, haha! Men det kommer en video iallafall någon gång! 

Hoppas ni har haft en jättebra dag! Det har iallafall jag, eller hitintills iallafall.

Vi hörs lite senare idag!
Puss & Kram

  

Bild från hemkunskapen, super goda!

   

Av Fiddeli - 25 april 2014 10:27

Av Fiddeli - 24 april 2014 21:21

Imorgon ska jag verkligen absolut 110% blogga! Ska försöka att fota lite och så när jag kommer hem och även spela in en video kanske, måste verkligen sova nu, måste ju komma upp imorgon också, haha! Godnatt på er!

Av Fiddeli - 24 april 2014 12:58

Stressig morgon så ja då blir hela dagen lite små stressig, haha! Men eftersom att jag inte åker hem innan dansen idag så kommer det inte något mer förens jag är hemma! Så vi hörs sen!

Av Fiddeli - 23 april 2014 21:29

Haha, ja jo vad ska man säga, trodde inte att så många skulle rösta ja.. haha! Men jag ska försöka att börja med videos eller vad man säger, om lite olika saker tror jag, men vi får se. Vet inte riktigt när jag börjar men jag tar inte bort omröstningen än för att jag vet inte riktigt haha! Orkar inte göra det nu, ja ni vet väl hur jag är..? HAHAHA! 

Men iallafall så får ni gärna ge förslag på vad för videos ni vill se för det skulle hjälpa nåt enormt! 

Men nu ska jag snart ta och sova eftersom att jag annars kommer att vara super trött imorgon och det är ju sista gången på dansen, eller ja innan vi börjar öva på scenen och sånt! 

Men vi hörs! Sov gott! 

Godnatt  

   


Av Fiddeli - 23 april 2014 18:48

Färg på svansen och allt, haha!

Ovido - Quiz & Flashcards