Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2014

Av Fiddeli - 20 mars 2014 08:10

Shit uppsatsdelen idag i svenska nationella, äh jag får väl i värsta fall bara skriva om rosa moln... Haha nejdå det går säkert helt okej

Stickad tröja: Ullared
Linne: Cubus
Leggins: h&m
Skor: converse
Klocka: Daniel Wellington


Ha en super dag!

Av Fiddeli - 19 mars 2014 22:27

Av Fiddeli - 19 mars 2014 20:05

Bilder fick 63,6%

Mode & skönhet fick 18,2%

Vardagen fick 9,2%

OOTD's fick 9,2%


Såklart så ska jag försöka att göra så gott jag kan med alla punkterna men främst så ska jag verkligen fota mer eftersom att bilder fick mest röster. 

Men då är frågan vad ni vill se för bilder? Så nu när ni läst detta så kan ni kolla på höger sida, på samma ställe som förra omröstningen fanns, men då med frågan "vilken sorts bilder vill ni se?" så rösta på! Den kommer finnas uppe i en vecka precis som den förra!


Ha det fint! 

 

Av Fiddeli - 19 mars 2014 20:00

Helt kär i polyvore.com det är då en hemsida där man kan hitta massa saker och även gör collage och så står det var man kan hitta sakerna, och den finns även som app som är superbra! 

Här är ett till som jag gjort för att jag som sagt är helt förvånad över hur bra hemsidan/appen är och ja måste jag säga mer? Den är helt klart månadens favorit app/hemsida!


.
 
Av Fiddeli - 19 mars 2014 19:28

Ja jag ber om ursäkt för att inte blivit alls mycket idag! Det har iallafall inte hänt så mycket idag. Imorgon så är det dags för nationella uppsatsdelen i svenskan, vi får hoppas på det bästa! Men nu ska jag kolla tv, är helt slut! Ha en bra kväll!

Både naglarna och ringarna är sjukt fina! Bilden kommer från we heart it.

Av Fiddeli - 19 mars 2014 18:41

Till sommaren så ska jag klara att gå ner i split, eller ja jag ska försöka iallafall!

Av Fiddeli - 19 mars 2014 09:35

Av Fiddeli - 18 mars 2014 22:23

VILL HAAAA!

Ovido - Quiz & Flashcards