Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2014

Av Fiddeli - 27 mars 2014 21:53

Bytade bakgrundsbild på mobilen idag ja varför inte slänga in den här, haha!

Av Fiddeli - 27 mars 2014 13:13

Yes, den är helt okej, första gången jag ser den, men ja som sagt det är helt okej, trodde den skulle vara lite bättre menmen haha! Men asså slutet var ju super gulligt! 

Av Fiddeli - 27 mars 2014 09:30

Detta är inte riktat mot någon! Jag vill bara få detta ur mig!


Nejnejnej, tänker inte skriva något. Haha, ni vet ibland blir man extremt irriterad och ja, men vad hjälper det att skriva ut det på olika social media saker? INGENTING! Haha, skriv ett word dokument eller nåt istället! Själv diskuterar jag sakerna med folk omkring mig. 


Och ja så är det, ska nog dra igång en film eller serie nu. hoppas ni har det bra! 

 


Av Fiddeli - 27 mars 2014 08:25

Selfies  -  23,1 %

Allt möjligt  -  69,2 %

We heart it och sånt  -  7,7 %

Ja, jag kan ju säga att jag inte riktigt vet hur jag tänkte när jag skrev allt möjligt, men jag kom liksom inte på så mycket annat just då, antagligen haha!

Men ja ni ser ju själv vad jag ska ha för bilder och så, Och ja allt möjligt är ju allt möjligt, kan ju inte lova att alla bilder blir bra eftersom att jag fotar det mesta med min iphone som har väldigt dålig kamera, men ska försöka att använda systemkameran mer eftersom att allt blir ju så mycket bättre med den såatte yes!


Som ni nog förstår så är jag fortfarande sjuk och det suger lampskärm! Till lördag måste jag verkligen vara frisk, för oavsett vad så ska jag till push play, inga men &  inga sjukdomar ska komma emellan jag ska dit så är det bara!  





- Med dig är jag lyckligast.   

Av Fiddeli - 26 mars 2014 22:23

3 år idag, herregud vad tiden går fort! Iallafall så har han fått piggelin och såklart lite extra godsaker!

Sen ang omröstningen, har helt totalt glömt bort att den skulle avslutas idag så imorgon avslutas den så har ni inte röstat än så kan ni fortfarande göra det!

Av Fiddeli - 26 mars 2014 21:02

* Jag är extremt klängig ibland... Haha!

* Jag längtar extremt tills gymnasiet.

* Jag tänker totalt för mycket, på allt och ingenting.

* Jag pratar på tok för högt och är väldigt högljudd mer eller mindre alltid... 

* Jag blir ganska lätt irriterad/sur på småsaker.


Imorgon kommer det ett litet inlägg om mina åsikter om olika saker. Lite jag måste få ur mig, haha! Om jag nu lägger ut det får vi ju allt se.... Haha! 

Godnatt på er! 

  

Av Fiddeli - 26 mars 2014 10:08

Usch fy och blä! Riktigt förkyld, mega tråkigt men vad ska man göra liksom, haha! Vet inte hur mycket jag kommer skriva idag men ska försöka att skriva något senare, just nu så ska jag nog bara precis äta lite frukost och sen ta det lugnt. Men ha en riktigt bra dag allihopa!   

Skapa flashcards