Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2014

Av Fiddeli - 25 mars 2014 21:18

Ja godnatt på er och sov gott!
Och ni glömde väl inte att det är våffeldagen idag?

Av Fiddeli - 25 mars 2014 14:47

Idag har det varit ganska lugnt eftersom att vi bara har haft nationelle och fick sluta tidigare.

Kanske ska vi ta dagen från början. 

Jo jag vaknade 20 över 8  och gick upp ca halv 8. Hade sjukt ont i halsen och har det lite ännu, men jag kan ju inte låta bli att prata heller så jag får väl skylla mig själv att det inte har gått över, min näsa har också varit lite täppt och så. Men iallafall så fixade jag mig och sånt och sen vid kvart över 8 så kom Ida och vi gick till bussen. Sen som sagt så hade vi engelska nationella idag, både hör och läs förståelse, känns väl ganska okej, nu kan man inte mer än att hoppas på det bästa. Och som sagt så fick vi sluta tidigare och jag var då hemma klockan 1. Åt lite frukt och sen så äntligen beställde jag skorna! Sjukt glad! Från början var det ju bara tänkt att jag skulle köpa ett par men.... det blev 2 par. Och det blev dessa två       Dom första hade jag ju tänkt från början att köpa eftersom att jag blev helt totalt galen i dom när jag först såg dom på we heart it (har jag för mig). Och de andra är ju bara för häftiga! Det är ju kanske inte allas smak, men totalt min! 

Snart så får jag ta och börja med so:n så att den någon gång kan bli klar, haha! Skulle ha börjat med den i helgen eftersom att jag tycker det är mycket svårare att få det gjort när det är vardag, men eftersom att jag inte riktigt förstod uppgiften så var jag ju tvungen att fråga läraren och igår gick inte det eftersom att hon rättade nationella. Men idag så pratade jag med henne och har förstått så nu är det som sagt bara att börja! 


Vi hörs!   

Av Fiddeli - 25 mars 2014 08:08

Nationella i engelska idag, ja men då gör vi vårt bästa så blir det bättre än bäst! Ha det bra idag!

Av Fiddeli - 24 mars 2014 19:35

Tjena hej!

Vilken måndag det har varit. Kunde inte somna inatt, ja det hade väl sin förklaring, hmmm? Aja, idag ska jag lägga mig tidigt iallafall! Sen så skulle jag egentligen gå upp 7 eftersom att jag inte visste vad jag skulle ha på mig och sånt, men eftersom att jag somnade så pass sent så orkade jag såklart inte gå upp, men 20 över 7 så var jag tvungen, annars hade jag missat bussen. Så jag gjorde mig då klar och så för att åka till skolan, det blev väldigt stressigt. Sen idag i skolan så har vi då haft tema dag eftersom att vissa lärare skulle rätta nationella, så halva dagen jobbade vi med temat folkmord och andra halvan så jobbade vi med värdegrund. Jag är väl inte så road av folkmord grejen, men värdegrunden var ganska intressant, man får liksom veta vad andra tycker och så. Sen runt 3 var jag hemma och vid halv 4 åkte jag och pappa till emporia. Nej jag handlade inget eftersom att jag bara skulle prova vilken storlek jag hade i nike air max skorna. Så nu ska jag bara bestämma vilka färger jag vill ha på dom och sen ska jag beställa!   

När vi kom hem så beställde vi hem mat från barbaros som är en pizzeria, fast dom har ju mer än pizza.

Nu har jag suttit här vid datorn ett tag och kollat runt på youtube lite och sådant. Ska gå upp och duscha när jag skrivit klart detta inlägget, men ja det är väl mer eller mindre klart.

Hoppas ni har haft en bra dag och att den fortsätter att vara bra! 


   

Av Fiddeli - 24 mars 2014 15:31

Emporia med pappa! :)

Av Fiddeli - 24 mars 2014 09:05

Men nu börjar skolan så ha en bra dag!

Av Fiddeli - 23 mars 2014 21:31

Min Bästavän är ju bara för rolig ibland! Ja han ville att jag skulle skriva om min dag så det är det jag ska göra. Fast det inte hänt så jättemycket idag. Jag vaknade och ja gick upp och käkade frukost. Sen så bloggade jag lite, kollade på youtube och på tv, har försökt att plugga men jag förstår verkligen inte uppgiften. Nu sitter jag och bara tar det lugnt! Ha de fint! :*

Skapa flashcards