Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2014

Av Fiddeli - 23 mars 2014 19:21

Totalt kär i deras nyaste album! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Av Fiddeli - 23 mars 2014 13:44

Av Fiddeli - 23 mars 2014 12:00

Kroppsideal

Det finns så extremt mycket kroppsideal i dagens samhälle. Att man ska se ut på ett visst sätt och massa sånt, vilket egentligen är helt onödigt! 

Varför måste man ha den perfekta kroppen?  

Alla är ju ändå perfekta på sitt eget sätt, och det viktigaste är ju att man ska trivas med sig själv. 

Man ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker, och HUR man borde vara och HUR man borde se ut. Man behöver inte vara pinnsmal. Men visst så tänker vi alla ibland " jag borde gå ner i vikt, jag är ju lite tjock" men asså nej! Det ända som är absolut viktigast är att du är bekväm med dig själv! 

   

Detta är inte riktakt mot/till någon! 


Och sen så måste det ju finns lite humor i detta så varför inte denna bilden? Gullig, men ändå så himla rolig, eller ja jag tycker det iallafall! 

 


Av Fiddeli - 23 mars 2014 11:04

Denna låten är helt sjukt bra! Den går på repeat hela tiden! 

Av Fiddeli - 23 mars 2014 10:29

Sista dagen på helgen...

Av Fiddeli - 22 mars 2014 21:00

Några collage som är extremt fina! Inte jag som gjort dom.


thug life

cheetah

Summer outfit

Av Fiddeli - 22 mars 2014 14:31

2,5 dl vetemjöl

2 tsk bakpulver

1 nypa salt

2 msk smält smör

2,5 dl mjölk

1 ägg 

 ½ -1 dl socker


När du har blandat alla ingredienserna så ska det se ut såhär.

 

Och sedan lägger du lite smör i stekpanna och häller sedan i lite smet (jag tar ca 3/4 av ett dl mått) 

 

Och när du vänder så borde den se ut ungefär såhär.

 

Och till sist så har du ca 9 st amerikanska pannkakor.

  

Sen så kan du ha vad du vill på men jag brukar bara ha sirap för jag tycker att det blir godast. 


Av Fiddeli - 22 mars 2014 10:25

Vaknade vid halv 8 men har sen somnat om och vaknat och så höll jag på till typ precis, haha! 

Som sagt så är det inte mycket som händer idag. Så jag ska fixa något inlägg, men om vad? Ja det är frågan, menmen jag kommer nog på något!


 

Ovido - Quiz & Flashcards