Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2014

Av Fiddeli - 18 mars 2014 21:39

.
 

Av Fiddeli - 18 mars 2014 17:06

Ikväll så ska jag försöka fixa ett bra/ordentligt inlägg, vet exakt vad jag hade tänkt skriva om och vilka bild och sånt, men jag måste lista ut hur jag ska få ihop bilderna på ett bra sätt, så vi får se hur det blir.

Av Fiddeli - 18 mars 2014 12:54

Hade man kudde med idag så fick man siesta på spanskan, alltså sitta i grupprummet och chilla under spanskan. Så nu ska vi ha mega siesta!

Av Fiddeli - 18 mars 2014 09:01

Nu börjar musiken såatte ha en fin dag!

Dålig bild men det får gå!

Av Fiddeli - 17 mars 2014 21:36

Dessa skorna är ju helt otroligt fina ! Tyvärr inte min än, men förhoppningsvis snart!   

 

Haha det var bara det egentligen, men godnatt på er alla! Hoppas ni haft en underbar dag!   


Av Fiddeli - 17 mars 2014 19:50

Isadora nail & cuticle oil
Kicks - Madagascar vanilla
Isadora - 108 wine crush
Depend - 352
Man måste ju få lite färg på händer och fötter!

Av Fiddeli - 17 mars 2014 15:38

Nationella i svenska läsförståelse är klart, riktigt skönt! Nya tag till uppsats delen på torsdag! 

Riktigt skönt att det inte är läxor i något denna veckan, eller vi har spanska till Fredag men den var så simpel så den är klar, vilket också känns skönt! 

Kollar just nu på catfish, det är helt sjukt hur vissa människor kan vara faktiskt. 

Ska snart gå upp och fixa till på rummet lite. 

Skriver sen! 

 

Skapa flashcards