Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2014

Av Fiddeli - 13 mars 2014 08:37

Om man nu ens kan kalla detta en OOTD, menmen det får gå ändå!

Av Fiddeli - 13 mars 2014 08:03

Tjena, hej och såklart godmorgon! 

Idag är det torsdag och äntligen dans igen!! 

Kommer ett inlägg lite senare idag på bilderna som blev bra igår!

Ha en bra dag!

KRAM

 

Av Fiddeli - 12 mars 2014 20:30

Är mega trött så ska sova strax, imorgon kommer det lite nya bilder! Ha det grymt bra!

Av Fiddeli - 12 mars 2014 14:18

Slutar förhoppningsvis en halv timme tidigare idag, hmm, slutar alltså 15:30 och bussen går 15:36 så vi får väl hoppas att jag hinner springa till bussen på 6 minuter! Och senare idag ska jag även fixa sån omröstning så håll utkik! :)

Av Fiddeli - 12 mars 2014 08:51

Börjar om 10 minuter såatte ha en bra dag!

Av Fiddeli - 11 mars 2014 22:45

Av Fiddeli - 11 mars 2014 18:21

Tisdag och dags för skolan var det idag! Ja det var helt okej i skolan men jag är så himla trött! Så därför orkar jag inte skriva så mycket för ögonen stängs snart, sjukt jobbigt att behöva ansträngs sig för att ha ögonen öppna, haha! Måste fortsätta plugga lite mer sen, men först så ska jag duscha och göra det lite mysigare eller vad man ska säga, hihi! Kommer kanske upp något litet inlägg mer idag men det är inget jag lovar. Imorgon tar vi nya tag! 


Och gud så osmart jag har varit... På bloggplatsens app så står där "ladda upp bild" och jag har inte förstår att man kan ladda upp bilder till bildarkivet på datorn där så jag har alltid satt i sladden i mobilen och så ni vet.... Asså hallå nu får jag nog ta och skärpa mig lite med fler bilder även om det kanske blir mer mobilbilder ändå men bättre än inget! 


Ha en underbar kväll! 

KRAM!

Av Fiddeli - 11 mars 2014 17:43

Ovido - Quiz & Flashcards