Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

-

Av Fiddeli - 20 januari 2014 21:13

Idag kör jag igång med Ab challengen och denna gången ska jag fullföra den! Eftersom att det var jul sist så var det ganska mycket men nu så jävlar! 

 

Av Fiddeli - 20 januari 2014 20:54

Såklart så kollar jag på tonårsbossen för att det är väl intressant eller nåt? Haha, iallafall så imorgon så slutar vi klockan 12, YES! Vi får se vad jag hittar på, kanske emporia med Lisa men vi får se! Men nu ska jag fortsätta kolla dom 5 minuterna som är kvar! Ha de fint! :*

Av Fiddeli - 20 januari 2014 10:00

Favorit sminkprodukt!

Asså det är ju jättesvårt att välja bara en men jag tror nog ändå att det måste vara (just nu iallafall) Benefit Boiing concealer som verkligen är hur bra som helst! Och det är verkligen en produkt som jag skulle köpa igen! Den täcker både mörka ringar och finnar och ja allt man vill täcka! Orkade inte gå ner och hämta kameran därav google bilden, men ja såhär ser den ut iallafall!

   

Av Fiddeli - 20 januari 2014 07:54

Godmorgon på er! Just nu sitter jag och äter frukost och vill kolla på tv såatte det blir inte mycket till inlägg nu men vi hörs senare! :*

Av Fiddeli - 19 januari 2014 20:01

Idag har jag inte skrivit något mer än dag saket och det var tidsinställt för att jag visste att jag skulle behöva läsa lite i kemi, och sen så tränade jag även från 10-12 med en kompis! och sen resten av tiden ägnade jag åt att läsa slut hunger spelen, första boken då, och ja den var seg lite här och där så jag skulle nog inte direkt läsa om den, men jag brukar inte heller läsa om böcker, men det kan ju hända om en bok är super bra men ja ni fattar. Och ja det är då därför jag inte skrivit. Nu hade jag tänkt att kolla på Grey's anatomy och sen bara ta det lugnt och somna eftersom det ju är skola imorgon. Men ni får ha det super bra! 

  

Av Fiddeli - 19 januari 2014 10:00

Vad tycker du om din klass?

Omg, 9D är nog den bästa klassen någonsin! Vi kan liksom ha roligt ihop som en klass, inte alla som kan det! Och visst så klagar vi på varandra, hahahahhahaha, men vafan det gör man väl i alla klasser? Iallafall så är vår klass bäst och det finns egentligen inte så mycket att säga om den! Men 9D är ren kärlek, eller ja oftast iallafall! 

  

Av Fiddeli - 18 januari 2014 20:13

Ja idag har det inte hänt så mycket var ut med en kompis i morse vid 10 och så. Sen fixade jag mig jätteenkelt för mormor och "morfar" skulle ju komma såatte ja. Och sen har jag bara läst lite bloggar och läst i hunger spelen och det var ju ganska lyckat att jag somnade när jag lästen den.... Haha! Sen har jag gjort några tidsinställda inlägg också. och mest bara tagit det lugnt! I morgon får vi se vad som händer! 

 Ha det bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards