Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 25 januari 2014 13:37

Den var helt grym! Vi hade super kul och trevligt, men visst var den lite konstig? Haha, vill inte direkt gå in på detalj för det känns mer som att allt borde stanna mellan oss 5! Men vi hade iallafall jättekul, men konstigt som sagt! 

Idag så ska jag antagligen bara ta det lugnt och städa och såklart så måste man ju plugga lite oxå! Men ja skriver mer sen!

Ha de fint

  


Av Fiddeli - 25 januari 2014 10:00

5 saker jag gillar!

Jag gillar spontana saker!

Jag gillar att träna, men har svårt att göra det själv, måste ha någon som peppar liksom.

Jag gillar att planera saker.

Jag gillar gillar mat otroligt mycket! 

Jag gillar smink super mycket!

 

Av Fiddeli - 25 januari 2014 06:28

För att ja jag tar det senare för nu ska ja åka hem och sova så, yes godnatt typ :*

Av Fiddeli - 24 januari 2014 10:00

Favoritmat! 

Asså jag måste nog säga allt med kyckling! För kyckling är nog det bästa jag vet! Om någon frågar vad jag vill äta så är det för det mesta något med kyckling. Så är det bara!  Men när jag var liten så älskade jag fiskpinnar, haha!

 

Av Fiddeli - 23 januari 2014 22:23

Av Fiddeli - 23 januari 2014 22:10

Börjar nog bli lite kär i hans låtar igen, dom nya är väl inte direkt så jättebra men dom han gjort innan:*

Av Fiddeli - 23 januari 2014 20:01

Ovido - Quiz & Flashcards