Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 12 januari 2014 22:59

Så idag har jag helt enkelt haft saker att göra och därför har det inte blivit så många inlägg menmen så blir det ju ibland. Imorgon tänkte jag fixa lite fler tidsinställda inlägg eftersom att det annars inte kommer upp något mitt under dagen, eftersom att jag går i skolan såatte så är det! Nu ska jag sova såatte godnatt!

Av Fiddeli - 12 januari 2014 11:43

Godmorgon eller ja, haha! Ska snart äta lunch och sen åka till Harald. Och ja min dag är inte så mycket mer intressant, haha, imorgon är det måndag igen, ja det ska väl bli sådär kul. Men ha en fin dag!

Av Fiddeli - 12 januari 2014 10:00

Ditt rum, hur det ser ut just nu!

Bilderna är tagna någon dag innan men det får väl gå bra ändå, för nu vill ni inte se det, ganska stökigt. Så själva mitt rum ser ut såhär:  

Men sen mellan mitt och mina föräldrars rum så är där som ett super mini rum fast utan dörr och så, och vi har alltid sagt att den/dom som har det lilla rummet (alltså det jag har nu) ska få det mini rummet också, såatte såhär ser det ut där:

 

Såklart så är julsakerna nertagna nu, och sen så tavlorna som ligger ner på den ena byrån dom ska hängas upp men det har bara inte blivit av än.

Ha det fint!

  

Av Fiddeli - 11 januari 2014 22:54

Dåligt med inlägg idag för att jag vet inte har varit mega trött och sen har jag även varit på bio med mina kära föräldrar! Vi så hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, och den var faktiskt helt okej! trodde att den skulle vara lite roligare men man fick ju skratta väldigt ofta ändå, såatte yes!  Men ja jag ska väl snart sova men vi hörs imorgon eller nåt!   


Av Fiddeli - 11 januari 2014 12:49

Tröjan och byxorna är från Hollister. Skärpet som ni nog vet vid detta laget är från new look och nu ska jag gå ner och äta! Ha en super dag!

Av Fiddeli - 11 januari 2014 11:44

Av Fiddeli - 11 januari 2014 10:00

Din mobil! 

Jag har då en Iphone 4 i svart. Jag har haft den i ca 1 år och den funkar helt okej. Och mitt skal är helt svart för att ehm, det fanns bara i svart och dom sa att det var det bästa för att skärmen inte skulle gå sönder eller vad man säger för det hände med den iphonen jag hade innan såatte ja, haha! 

Och detta är då vad jag har på den eller vad man säger!

 

Ha det fint!      

Av Fiddeli - 11 januari 2014 00:36

Öh, kan inte riktigt får ro i kroppen till att sova, är helt sprallig! Hahah aja ni får sova så gott! Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards