Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 18 januari 2014 14:24

Tar det super lugnt'

   

Av Fiddeli - 18 januari 2014 10:00

Något som får dig att gråta.

Ja, jag är ju en sån person som verkligen kan gråta för ingenting, jag har faktiskt aldrig börjat gråta till någon film, visst det har säkert vattnat sig, eller hur man säger, men aldrig så att det varit tårar som runnit, men sen kan jag sitta och göra prov och helt plötsligt börja gråta, men det är väl sån jag är så man kan väl inte gör så mycket åt det. Men det är nog inget så specifikt som får mig att gråta, jag vet inte heller vad man ska ha för bild här så direkt såatte det blir ingen.

Men ha de fint! 

Av Fiddeli - 17 januari 2014 23:01

Idag har det inte kommit mer än ett inlägg innan detta då, för att jag har varit helt slut! Och jag börjar bli förkyld och sånt, men jag var i skolan och sen när jag kom hem så lästa jag lite och sen kollade jag lite på youtube för som sagt så orkade jag nästa inget! Imorgon ska jag förhoppningsvis ut och gå med 2 kompisar, eller ja vi skulle jogga men sen kom snön och allt så vi får se hur halt det är imorgon så vi bestämmer antagligen då! Sen imorgon så kommer även min mormor och "morfar" för att käka lite och jag ska äntligen få äta prinsesstårta som jag varit sugen på i mer än 1 veckan nu! Vet inte varför men det var så sjukt länge sen och sånt. Nu ska jag snart ta och sova såatte godnatt!

 

Av Fiddeli - 17 januari 2014 10:00

En kändis du vill träffa!

Såklart måste jag välja Miriam Bryant! Hennes röst är så bra och hennes låtar sätter sig totalt på huvudet! Jag vet inte riktigt varför jag vill träffa just henne, men det är något som verkar så spännande på något sätt! 

Om ni inte vet vem hon är så ser hon ut såhär!

 

Och har gjort bland annat dessa låtarna:

Av Fiddeli - 16 januari 2014 16:19

Jag började då dagen halv 6 för att göra mig i ordning så jag kunde ta tåget 7, runt halv 8 var jag i Helsingborg och tog mig till dcc. När jag väl kom fram så var det lite struligt för en visste inte att jag skulle komma men hon andra gjorde och ja, men det löste sig och jag gick på deras lektion och om jag inte har sagt det tidigare  så var det på handelsprogrammet. Och dom var väldigt trevliga och snälla och så, och sen runt 11 gick vi och åt, vet inte riktigt vad restaurangen heter menmen. Sen klockan 11:33 så satt jag på tåget på väg hem. Klockan 12 var jag framme på stationen och träffade Kim och vi snacka i ca en halv timme om allt möjligt. Sen gick jag hem, åt kanelbullar och kollade på grey's anatomy och sen somnade jag och vaknade 25 minuter innan utvecklingssamtalet. Men det tar bara ca 10-15 minuter att köra dit såatte det gick ändå! Allt gick bra där också, inget som var dåligt, men det visste jag redan hihi... När jag sen kom hem igen så såg jag att mina linser hade kommit, såatte nu har jag linser till ca 4-5 månader till! Tummen upp till det! Ikväll så ska jag ta och göra nåt med begrepp som ska vara klart tills imorgon men förstår inte riktigt så ska göra det tillsammans med Hanna! Måste även börja läsa lite i kemin eftersom att i Nationella proven i no så ska det vara kemi, jag som hoppades på biologi, menmen det får väl gå ändå, man har ju inte så mycket att välja på direkt. Ska snart äta middag och det ska bli super gott för jag börjar bli hungrig, haha! 

Om ni ville veta så hade jag detta på mig idag:

Tröja : H&M

Byxor: Hollister 

Skärp: new look

Klocka från one

 


Ha det! 

Av Fiddeli - 16 januari 2014 14:53

Påväg till skolan nu för att ha utvecklingssamtal, now you know, hahah

Av Fiddeli - 16 januari 2014 10:00

Din bästavän! 

Om ni inte har förstått så är ju Kim min bästavän! Han är en helt underbar och fantastisk person utifrån och in, och han betyder super mycket för mig! Vi har väl känt varandra sen 2:an och nu går vi i 9:an och lyckades komma i samma klass och allt! Vi har inte varit bästa vänner under hela denna tiden för sanningen är att vi nog inte ens blev vänner fråns vi gick i 5:an-6:an och sen började vi 7:an och det var väl egentligen då vi på riktigt blev bästa vänner! Jag kan prata med han om absolut allt, och han finns alltid där för mig! Han är den bror jag aldrig fick,  jag hade verkligen inte kunnat leva utan honom! Super glad att just jag får vara hans bästa vän! 

Jag älskar dig bästaste bästiiiiii! 

  

 

Av Fiddeli - 15 januari 2014 21:12

Jag är för lat för att starta datorn så det får bli mobilinlägg, men det funkar väl också?
Iallafall så imorgon är det ju torsdag och vi slutar skolan klockan 12 för att lärarna ska ha utvecklingssamtal, men jag ska skugga på dcc (design & construction collage, tror att det stavas så) och slutar där efter lunch också så att det blir ändå samma som vanligt, men jag måste ta tåget klockan 7 vilket är lite jobbigt för att jag senast måste gå upp halv 6 för att hinna med allt jag ska på morgonen. Iallafall så ska det blir sjukt kul, men jag är super nervös.... Men det ska nog gå bra ändå! Eller ja det får det ju. Sen så ska jag vara på den skolan jag går på klockan 15:10 för utvecklingssamtal och imellan skuggningen på dcc och utvecklingssamtalet ska jag försöka klämma in lite av dom hemuppgifterna vi fått, ja vi har bara fått 1 som ska vara klar tills fredag och den fick vi idag och sen fick vi en igår som ska vara klar i februari någon gång så det fixar sig! Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen sova såatte godnatt!

Skapa flashcards