Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 8 januari 2014 21:30

1/8

Av Fiddeli - 8 januari 2014 19:37

Tjena hej! Jo, idag har jag då tagit det lugnt pga att jag har haft sjukt ont i ryggen men jag har även varit hos mormor och "morfar". Och dom har precis kommit hem från Thailand som sagt och där nere träffade dom min kusin som bör där och så nu när dom kom hem så hade dom med sig lite saker som då var detta:     Och klänningen slutar där men benen fick inte plats såatte yes, sen så fick jag då en clinique lash power mascara, 2 stycken color bloom från maybelline i färgen peach blossom, En almanacka/kalender från starbucks och ett super gott te! 

Nu ska jag ta fram kläder till imorgon eftersom då börjar skolan! Asså det hade ju varit skönt att ha ett lov till nu direkt, men samtidigt så ska det bli skönt att börja igen så man kan sluta och sen äntligen börja på gymnasiet! 

Ha det super bra!   

Av Fiddeli - 8 januari 2014 12:12

Tjena hej! Precis gjort mig klar och idag så skulle det ju bli mycket gjort... Hmmmm... Vaknade halv 10 för klockan inte ringde men ja och sen dega jag framför tv:n till 11 och så har jag super ont i ryggen så det blir nog inte så mycket gjort idag ändå.. Men i eftermiddag så drar jag till mormor och "morfar" för att dom har kommit hem från Thailand så det ska bli roligt att träffa dom igen, en månad sen sist ju, tiden går fort! Och jag vet inte hur många gånger jag tog om bilden men denna får funka för jag orkar inte fota mer i den lilla spegeln och jo vi har en i "hallen" här uppe men där var inget bra ljus! Nu ska jag faktiskt ta och läsa lite i hunger games och sen kolla på grey's anatomy! Ha fin dag! :*

Av Fiddeli - 8 januari 2014 10:00

Hur ser din framtid ut?

Ja, man kan ju inte planera den så direkt egentligen men jag hoppas att jag kommer in på en handelslinje och sen när jag gått den klar så ska jag även utbilda mig till Makeup artist, stylist då inom mode och även dekoratör! Och såklart så hade det ju inte varit fel att hitta en kille att dela glädje med! Och när jag då utbildat mig till det jag vill så ska jag flytta till London och jobba med förhoppningsvis teater sminkningar för det verkar sjukt roligt! Även det andra men ja det förstår ni nog! Kanske börjat med youtube, vem vet? Jag har ju haft funderingar på det, för det verkar också super kul! Hoppas även på att jag om ca 10 år har fått en walk in closet! Man kan ju inte få allting i nuet liksom!

Och ungefär såhär hoppas jag verkligen att min framtid ser ut!           

Av Fiddeli - 8 januari 2014 00:24

Börjar den med att säga godnatt och så ställer vi klockan på 9 tycker jag! För idag ska vi hinna med mycket! Sista dagen på lovet juuuu!
Sov gott :*

Av Fiddeli - 7 januari 2014 21:06

ZUMBA! Oh, well, jag testade och det var faktiskt väldigt roligt! Nästa tisdag så om inget annat händer så går jag nog dit igen   

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen ! 

(gammal bild)

 

1/7

Av Fiddeli - 7 januari 2014 15:30

Precis gjort ca 6 tidinställda inlägg eftersom att skolan snart börjar och jag vill inte glömma "dag" sakerna såatte jag gjorde 6 st i förväg men resten tar jag för hand! Ha det super fint!   

   

Ovido - Quiz & Flashcards